Porota zložená z novinárov a editorov z celého sveta preskúmala prihlášky a rozhodla o shortlistoch. Už užší výber je veľkým úspechom, pripomína organizátor súťaže. Tento rok sa medzi nominácie dostalo 458 prác z celého sveta. Kompletné výsledky predstavia na ceremoniáli 16. decembra.
Ktoré práce zo Slovenska budú súťažiť o cenné kovy z EPICA a body do Agentúry roka 2025?
Wiktor Leo Burnett
- ŠKODA AUTO SLOVENSKO, Superboffice, v kategórii Automotive
Kreatívna Dvojica
- Novartis, Zvonček zdravia, v kategórii Public Interest – Health & Safety
- Novartis, Zvonček zdravia, v kategórii Cultural Insights
Mannschaft
- Otvorená kultúra, SND je svetové, v kategórii Topical and Real-Time Advertising
THIS IS LOCCO
- Nadácia otvorenej spoločnosti, Puč v SND, v kategórii: Topical and Real-Time Advertising
- Dr. Max, Cheat Code, v kategórii: Branded Content - Product & Brand Integration
Free Andy
- Post Bellum, Najväčší obranocivia, v kategórii Cultural Insights
Istropolitana Ogilvy
- Peugeot, Zvučné mená na VIVA Musica (Sounds of Peugeot), v kategórii: Branded Content - Native Advertising
Zaraguza
- Slovenská sporiteľňa, Budúcnosť je vaša (Kozmonautka), v kategórii: Post-Production & Visual Effects
MUW Saatchi & Saatchi
- Telekom, Nahí, v kategórii: Best Use of Music
- 5x shortlist: Deutsche Telekom, Bubliny (v spolupráci so Saatchi & Saatchi Germany), v kategóriách: Communication Services, Cinematography & Production Design, Post-Production & Visual Effects, Online & Viral Films, Festive & Holidays

