Lidl v lokalite Bory predstavuje metropolitnú predajňu s plochou 1448 m2, pričom tento koncept je odpoveďou na potreby novodobej mestskej infraštruktúry – v jednej budove efektívne spája na viacerých úrovniach niekoľko funkcií.
Vizuálne predajňa zaujme modernou architektúrou s využitím prémiových materiálov ako sklo či nerez, no hlavný rozdiel pocítia najmä zákazníci, a to v pohodlí. Prízemie budovy patrí priestrannému krytému parkovisku, odkiaľ sa zákazníci „suchou nohou“ presunú priamo na predajnú plochu pomocou priestranného výťahu alebo pohodlných travelátorov.
Technológie s ohľadom na prírodu aj pohodlie zákazníkov
Nová predajňa je nabitá inováciami, ktoré z nej robia vlajkovú loď reťazca v udržateľnosti a technickom vybavení. O technickú stránku a moderné prvky sa postaral tím odborníkov, ktorého cieľom bolo priniesť riešenia 21. storočia.
„Táto stavba je založená na ekologických základoch v najvyššom technologickom štandarde. Predajňa vyniká modernými riešeniami, ako je inštalácia fotovoltickej elektrárne na streche, zelená strecha či vybudovaná dažďová záhrada a retenčná dlažba na parkovisku, ktorá pomáha zadržiavať vodu v území,“ približuje Tibor Vido, stavebný technik v spoločnosti Lidl.
Komfort sa začína už pri príchode. Zákazníci ocenia inteligentný parkovací systém vybavený LED informačnými tabuľami a ultrazvukovými snímačmi nad každým miestom. Tieto senzory svetelnou signalizáciou detegujú obsadenosť nad každým miestom, čo šetrí čas už pri parkovaní.
Čo to znamená pre zákazníka?
Aj v najmodernejšej predajni zákazníci nájdu to, čo na Lidli oceňujú najviac – čerstvosť a kvalitu za výhodné ceny. Predajná plocha bola navrhnutá s dôrazom na detailnú logiku navigácie a rozmiestnenie sortimentu. Pre zákazníka to znamená intuitívnejší pohyb medzi regálmi, kde tovar nájdete presne tam, kde ho podvedome hľadáte.
Nový štandard sa týka aj samotného dopĺňania tovaru. Vylepšený systém závozu a efektívnejšia práca zamestnancov v zázemí sa prejavujú na kvalite služieb priamo na ploche. O to, aby boli regály vždy plné a pečivo chrumkavé, sa stará tím 24 zamestnancov.
„Naša spoločnosť prináša do slovenských domácností produkty vysokej kvality, ktorá je u nás na prvom mieste. Naši zákazníci tu však okrem svojich obľúbených produktov zažijú aj nový štandard nakupovania. Pretože, nákup u nás sa vždy oplatí,“ hovorí Ivan Kovaľov, vedúci predaja Lidl. Zdôrazňuje, že nový koncept myslí na rýchlosť aj pohodlie. „Predajňa disponuje okrem štandardných pokladníc aj šiestimi samoobslužnými pokladnicami, z ktorých dve sú so zväčšeným priestorom na nablokovaný tovar, čo výrazne zrýchli vybavenie ich nákupov. Samozrejmosťou sú aj dva zálohomaty na vratné obaly,“ dopĺňa.

