Cieľom kampane bolo upozorniť na negatívne dopady dlhého dochádzania do práce prostredníctvom zámerne úmorného mobilného simulátora. Hra si okamžite získala pozornosť tisícok Čechov a Slovákov a 168 hráčov ju dokázalo dohrať až po extrémnych 209 hodinách – presne toľko času podľa Eurostatu ľudia v Česku a na Slovensku ročne strávia cestou do zamestnania.
Kampaň priniesla výrazné výsledky aj pre samotnú aplikáciu Práca za rohom. Vďaka hernému konceptu si ju stiahlo vyše 24 700 nových používateľov. Good Game rozšírilo herný zážitok o influencerov a štylizované videá pripomínajúce herné trailery. Mediálna stratégia od divízie McCANN Boost zaistila kampaň takmer 12 miliónov impresií na slovenskom trhu. Práca za rohom dlhodobo upozorňuje na to, že veľké množstvo ľudí trávi zbytočne veľkú časť dňa dochádzaním, hoci by často mohli nájsť vhodnú prácu oveľa bližšie k svojmu bydlisku. Tento poznatok sa stal základom pre vznik mobilnej hry, ktorá zámerne pracuje s monotónnosťou a nudou – rovnakými pocitmi, aké zažívajú ľudia pri dlhých cestách do práce. „Pre väčšinu ľudí je dochádzanie nutné zlo, ktoré sa snažia pretrpieť. Pritom by nemuseli, ak by si našli prácu blízko domova. Keďže si čoraz viac cestujúcich kráti čas mobilnými hrami, rozhodli sme sa vytvoriť hru vlastnú – zámerne nudnú a úmornú ako dochádzanie samotné,“ hovorí Martina Maťaťa Hatňanková, Product Marketing Manager spoločnosti Alma Career. Mobilná hra tak oslovila cieľovú skupinu priamo na ich mobiloch dostatočne atraktívnou formou na to, aby hráčov udržala dlhé hodiny. Napriek tomu, že v hre okrem trpezlivého čakania nebolo veľa čo robiť, zahrali si ju tisíce ľudí. Niektorí hráči sa dokonca doma striedali v pravidelných denných a nočných smenách, aby ju dohrali ako prví. Významným benefitom kampane bolo aj to, že herná forma dokázala prilákať široké spektrum používateľov a citlivo odkomunikovať problém, ktorý mnoho ľudí vníma ako nevyhnutnú súčasť pracovného života. Vizitka kampane:Klient: Alma Career/Práce za rohem
Kreativní koncept & produkce hry: Good Game
Mediální strategie a nákup: McCANN Boost
Influencer marketing & herní trailery: Good Game
Good Game:
Account Manager: Alexandr Ambróz, Ladislav Dyntar
Art Director: Martin Vašátko
Graphic Designer: Matěj Moutelík
Influencer Manager: David Vogel
Creative Director: Jan Benda 3D production: Jan Reeh, Richard Homola
McCANN Prague:
Account Director: Martin Petrásek
PR & Communication Manager: Dany Rotkovsky
Media & Channels Senior, McCANN Boost: Daniela Klapálková
Media Account Manager, McCANN Boost: Mája Nguyen
Alma Career:
Product Marketing Manager, Alma Career Czechia: Markéta Linhart
Product Marketing Manager, Alma Career Slovakia: Martina Maťaťa Hatňanková
Regional Product Marketing Team Leader, Alma Career Czechia: Tomáš Pavlíček

