Úspešná kampaň aplikácie Práca za rohem.Alma Career
StoryEditor

Vďaka kampani získala aplikácia Práca za rohom takmer 25-tisíc nových používateľov

10.12.2025, 16:21
Autor:
michmich

Aplikácia Práca za rohom uviedla svoju prvú gamingovú kampaň, ktorú pripravila agentúra McCANN Prague v spolupráci s kreatívnym štúdiom Good Game.

Cieľom kampane bolo upozorniť na negatívne dopady dlhého dochádzania do práce prostredníctvom zámerne úmorného mobilného simulátora. Hra si okamžite získala pozornosť tisícok Čechov a Slovákov a 168 hráčov ju dokázalo dohrať až po extrémnych 209 hodinách – presne toľko času podľa Eurostatu ľudia v Česku a na Slovensku ročne strávia cestou do zamestnania.

image

Úspešná kampaň aplikácie Práca za rohem.

Alma Career
Kampaň priniesla výrazné výsledky aj pre samotnú aplikáciu Práca za rohom. Vďaka hernému konceptu si ju stiahlo vyše 24 700 nových používateľov. Good Game rozšírilo herný zážitok o influencerov a štylizované videá pripomínajúce herné trailery. Mediálna stratégia od divízie McCANN Boost zaistila kampaň takmer 12 miliónov impresií na slovenskom trhu.

image

Úspešná kampaň aplikácie Práca za rohem.

Alma Career
Práca za rohom dlhodobo upozorňuje na to, že veľké množstvo ľudí trávi zbytočne veľkú časť dňa dochádzaním, hoci by často mohli nájsť vhodnú prácu oveľa bližšie k svojmu bydlisku. Tento poznatok sa stal základom pre vznik mobilnej hry, ktorá zámerne pracuje s monotónnosťou a nudou – rovnakými pocitmi, aké zažívajú ľudia pri dlhých cestách do práce.

Pre väčšinu ľudí je dochádzanie nutné zlo, ktoré sa snažia pretrpieť. Pritom by nemuseli, ak by si našli prácu blízko domova. Keďže si čoraz viac cestujúcich kráti čas mobilnými hrami, rozhodli sme sa vytvoriť hru vlastnú – zámerne nudnú a úmornú ako dochádzanie samotné,“ hovorí Martina Maťaťa Hatňanková, Product Marketing Manager spoločnosti Alma Career. Mobilná hra tak oslovila cieľovú skupinu priamo na ich mobiloch dostatočne atraktívnou formou na to, aby hráčov udržala dlhé hodiny.

image

Úspešná kampaň aplikácie Práca za rohem.

Alma Career
Napriek tomu, že v hre okrem trpezlivého čakania nebolo veľa čo robiť, zahrali si ju tisíce ľudí. Niektorí hráči sa dokonca doma striedali v pravidelných denných a nočných smenách, aby ju dohrali ako prví. Významným benefitom kampane bolo aj to, že herná forma dokázala prilákať široké spektrum používateľov a citlivo odkomunikovať problém, ktorý mnoho ľudí vníma ako nevyhnutnú súčasť pracovného života.

Úspešná kampaň aplikácie Práca za rohem.

Vizitka kampane: 

Klient: Alma Career/Práce za rohem

Kreativní koncept & produkce hry: Good Game

Mediální strategie a nákup: McCANN Boost

Influencer marketing & herní trailery: Good Game

Good Game:

Account Manager: Alexandr Ambróz, Ladislav Dyntar

Art Director: Martin Vašátko

Graphic Designer: Matěj Moutelík

Influencer Manager: David Vogel

Creative Director: Jan Benda 3D production: Jan Reeh, Richard Homola

McCANN Prague:

Account Director: Martin Petrásek

PR & Communication Manager: Dany Rotkovsky

Media & Channels Senior, McCANN Boost: Daniela Klapálková

Media Account Manager, McCANN Boost: Mája Nguyen

Alma Career:

Product Marketing Manager, Alma Career Czechia: Markéta Linhart

Product Marketing Manager, Alma Career Slovakia: Martina Maťaťa Hatňanková

Regional Product Marketing Team Leader, Alma Career Czechia: Tomáš Pavlíček

01 - Modified: 2023-05-31 10:50:02 - Feat.: - Title: Expert na gaming: Existuje iba jedno riziko, že značky premrhajú svoju šancu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. december 2025 08:55