StoryEditor

Expert na gaming: Existuje iba jedno riziko, že značky premrhajú svoju šancu

31.05.2023, 12:40
  • Podľa Ladislava Dyntara, zakladateľa agentúry Good Game, si u nás značky stále dostatočne neuvedomujú, aké možnosti im prostredie gamingu ponúka.
  • Relatívne nové odvetvie otvára dvere k obrovskej cieľovej skupine, ktorá sa dokáže stotožniť s rôznymi segmentmi biznisu.
  • A čo viac, fanúšikovia sú nadšení, ak sa v ich milovanej hre zablyští logo nového partnera.
  • Expert na gaming hovorí, aké trendy vládnu v tomto segmente, ako sa dajú unikátne prepájať značky so svetom hier a komu sa oplatí vstúpiť do herného biznisu. 

Vo svete naberá trend gamingu a esportu na intenzite, vnímate to podobne aj v lokálnom prostredí?

Gaming zažil v posledných rokoch obrovský boom, ktorému navyše paradoxne pomohla aj pandémia covidu. Ľudia boli zatvorení doma, nudili sa a herné konzoly mizli z pultov raketovým tempom.

A česko-slovenský trh v tom nebol výnimkou. Napríklad len v Česku vzrástla sledovanosť esportu za rok 2021 o 34 percent. Teraz sa trend, našťastie, trochu spomaľuje a aj značky si začínajú uvedomovať, že sa nestačí len viezť na módnej vlne a vybaviť to nalepením loga na dres úspešného tímu. Ale že je potrebné ku gamingovej komunikácii pristupovať rovnako múdro a efektívne ako k tej tradičnej.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-03-04 09:42:23 - Feat.: - Title: Online hry sú fenoménom pandémie. Odvetvie vlani zvýšilo tržby o 37 percent
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 15:16