Plný energie, zážitkov a chuti napredovať – Hyundai praje svojim partnerom rok 2026 ako s N.Hyundai
StoryEditor

Plný energie, zážitkov a chuti napredovať. Hyundai praje rok 2026 s apelom na písmeno N

16.12.2025, 11:46
Autor:
michmich

Inšpiráciou a ústredným motívom PF 2026 N, ktorú pre Hyundai Slovensko pripravila agentúra Respect APP, sa stal nový model IONIQ 6 N, v ktorom je zhmotnená technologická vyspelosť značky a jej pokrokový duch.

PF-ka využíva písmeno N, ktorým sú označené špeciálne série modelových radov značky, a šestku v „označení“ nového roka aj nového IONIQU, aby Hyundai mohol partnerom a priaznivcom popriať nový rok výnimočný ako ich limitované N-kové série… rok 2026 N.

Ústredným kúskom novoročného priania sa stala limitovaná edícia 250 ks plagátov vo formáte B2 s autorskou ilustráciou od Jozefa Gľabu, ktorá zachytáva dynamiku a eleganciu jednej z vlajkových lodi značky.

„Plagát je motoristická klasika, ktorá nikdy nestratila svoju silu – aj v roku 2026 vie byť silným a aktuálnym médiom. Autorská ilustrácia, obmedzený náklad a tlač priamymi farbami mu dávajú charakter exkluzívneho objektu, ktorý nefunguje len ako PF, ale ako dizajnový kúsok, ktorý si chcete nechať,“ hovorí Csilla Polák, Associate Creative Director agentúry Respect APP.

image

Plný energie, zážitkov a chuti napredovať – Hyundai praje svojim partnerom rok 2026 ako s N.

Hyundai
Plagát dopĺňa aj sada nálepiek, ktoré koncept Hyundai N prenášajú do každodenného života – slúžia na označenie vecí, ktoré sú aspoň také špeciálne ako N-kové modely od Hyundai. Podarená várka zaváraných uhoriek sa s nimi mení na Uhorky N, kufrík s obľúbeným náradím zasa na Brašnu N a najlepšie ozdoby, ktoré nesmú na stromčeku chýbať, sú uložené v Krabici N.

Celú ideu dopĺňa a podčiarkuje aj sprievodný odkaz: „HYUNDAI Vám praje nový rok ako s N: rok plný energie a chuti napredovať. Rok, ktorý drží ideálnu stopu. Rok, v ktorom sa aj kľukatá cesta premení na vzrušujúcu výzvu.“

„Hyundai IONIQ 6 N je autom, ktorého výkon a mimoriadne technológie ocenia ľudia, ktorí vedia jazdiť. Je to autičkársky skvost v ére elektrickej mobility. Poster, ktorý sme v obmedzenom počte pripravili pre našich obchodných partnerov a zástupcov médií, nie je iba prianím do nového roku, ale aj oslavou tohto auta, technologických schopností našej značky a zároveň teasingom, pretože toto nové N-ko na Slovensko dorazí už na jar a to v naozaj limitovanom počte,“ dodáva Marek Kopča, Marketing a PR Director spoločnosti Hyundai Motor Slovakia.

PF 2026 N však nekončí pri partneroch značky. Komunikácia na sociálnych sieťach prebieha vo forme postov a súťaží, v ktorých si niekoľko jedinečných sád limitovanej edície plagátu a N-kových nálepiek budú môcť pre seba ukoristiť aj priaznivci značky. Koncept tak prirodzene podporuje sviatočnú náladu nielen v B2B, ale aj v B2C segmente.

Vizitka kampane:

Klient: Hyundai Motor Slovakia/ Marek Kopča

Agentúra: Respect APP

Creative Director: Csilla Polák

Copywriter: Darlene Maláková, Csilla Polák

Art Director: Csilla Polák, Karolína Uherčíková, Michal Kvasnica

Account Manager: Csilla Polák, Michaela Mitošinková

Ilustrátor: Jozef Gľaba

Videoprodukcia: Michal Barok

01 - Modified: 2020-12-22 10:58:40 - Feat.: - Title: Pri liečbe detí v nemocnici pomáha mini elektromobil od Hyundai 02 - Modified: 2020-08-12 11:46:11 - Feat.: - Title: Hyundai prispel na obriu maketu čreva, aby podporil boj s rakovinou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. december 2025 11:46