Vaječný likér či voňavý Café perník okamžite navodia sviatočnú náladu.Filip Cepka
StoryEditor

Nechajte stres za dverami: Prečo sa Vianoce lepšie plánujú pri šálke kávy?

19.12.2025, 10:44
Autor:
redred

Tchibo vo svojej vianočnej komunikácii pripomína, že je dôležité na chvíľu spomaliť, nadýchnuť sa a dopriať si malý moment pre seba.

Bez ohľadu na to, či máte darčeky vybavené v predstihu, alebo patríte medzi „last-minute“ nakupujúcich, v Tchibo nájdete všetko, čo k Vianociam patrí – kvalitnú kávu, pohodlie aj inšpiráciu. Stačí sa na chvíľu zastaviť, nadýchnuť sa vône čerstvo pripravenej kávy a užiť si predvianočný nákup bez stresu.

„V predvianočnom období chceme zákazníkom ponúknuť viac než len produkty. Našou ambíciou je, aby si od nás odniesli nielen to, čo potrebujú pod stromček, ale aj krátky moment radosti, oddychu a príjemnej atmosféry. Práve tieto drobné zastavenia uprostred zhonu pomáhajú vytvárať pokojnejší advent. Veríme, že na takúto chvíľu má nárok každý a sme radi, že ju môžeme ponúknuť práve my v Tchibo,“ povedala Marie Hodačová Šimonovská, komunikačná manažérka pre český a slovenský trh spoločnosti Tchibo.

image

Marie Hodačová Šimonovská, komunikačná manažérka pre český a slovenský trh Tchibo.

Filip Cepka

Práve túto potrebu dnes čoraz viac napĺňajú kávové bary. Ľudia nehľadajú len dobrú kávu so sebou, ale aj priestor, kde sa môžu zastaviť, stretnúť sa s priateľmi alebo si spríjemniť deň na ceste do práce. Záujem o kávové bary Tchibo preto dlhodobo rastie. A to je dôvod, prečo spoločnosť inovovala koncept svojich obchodov. Tie dnes ponúkajú zákazníkom oveľa väčší zážitok, útulnejšie priestory, oddelené zóny na posedenie, pohodlný nábytok, dekorácie a príjemné osvetlenie. 

Miesto, kde sa oplatí zastaviť

Inovácie sa prirodzene premietajú aj do ponuky nápojov. Napríklad ľadové kávy si u zákazníkov získavajú čoraz väčšiu obľubu, čo potvrdzujú aj medziročné nárasty predaja na Slovensku o 45 %. Spolupráca s ISIC zároveň umožňuje osloviť študentskú komunitu, čo sa odráža v úspechu hravých receptúr.  Tento dôraz na inovácie a rozširovanie ponuky prirodzene zapadá do dlhodobej stratégie spoločnosti Tchibo, ktorá sa za roky pôsobenia na slovenskom trhu vyprofilovala na lovebrand, nestojaci len na káve.  

image

Ľudia už nehľadajú len dobrú kávu so sebou, ale aj priestor, kde sa môžu zastaviť a stretnúť sa s priateľmi.

Filip Cepka

Zákazníkov oslovuje najmä širokou ponukou kvalitných produktov za priaznivé ceny a prehľadným e-shopom, ktorý spríjemňuje celý nákupný proces. Práve spojenie komfortu a širokého výberu predstavuje v dnešnej uponáhľanej dobe výraznú konkurenčnú výhodu, ktorú ponúka len málokto. Pred sviatkami navyše Tchibo rozširuje svoj sortiment o sezónne produkty.

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 10:45