Agentúra Wiktor Leo Burnett oznamuje koncom roka jednu zmenu za druhou. Už začiatkom týždňa oznámila, že Peter Kontra sa bude viac sústreďovať na rozvoj platformy Think Big Collective, do ktorej okrem WLB patria agentúry Leopard production Socialist, Starmedia, Data on Steroids a Data Concept.
Novým managing directorom je už aj oficiálne Michal Kopriva, ktorý v agentúre pôsobí desať rokov a doteraz zastával pozíciu Account Directora.
„Voči WLB cítim rešpekt. Je to silná značka s veľkou históriou, skvelými ľuďmi a jasným miestom na trhu. Mojou úlohou je na tom stavať ďalej – nie všetko meniť od základov, ale posúvať agentúru odvážne dopredu,“ povedal v rozsiahlom rozhovore pre Stratégie.
Posilnenie kreatívy, stratégie aj client servisu
Zmeny v agentúre otvárajú priestor aj pre ďalšie personálne posuny a posilnenie líderského tímu. Vladimír Lefík sa stáva Executive Creative Directorom Wiktor Leo Burnett. Z tejto pozície bude zodpovedný za rozvoj kreatívneho produktu agentúry, jeho dlhodobú kvalitu a systematické challengovanie kreatívnych riešení. Na čelo strategického tímu sa posúva Dominika Múdra, ktorá sa ujíma roly Head of Strategy. Client service posilňuje Anh Doan a s Evou Kučerovou vedú accountské tímy
Silný kreatívny a biznisový základ
Kreatívne oddelenie Wiktor Leo Burnett dnes vedú štyria kreatívni riaditelia: Kristína Pavlendová, Peter Michalka, Lukáš Lukonič a novopovýšený Ladislav Macko.
Frederika Kovalčíková povyšuje do roly Talents & Culture Lead a zodpovedá za rozvoj ľudí, firemnú kultúru a employee experience.
Richard Hanzlík sa počas tohto roka posunul na Head of Operations celej skupiny TBC a zodpovedá za efektivitu fungovania agentúry, optimalizáciu procesov a ich postupnú integráciu s AI. „Cieľom je znížiť administratívnu záťaž tímov a presúvať ušetrenú kapacitu späť do stratégie, kreativity a práce pre klientov.“
Biznisový rámec agentúry má naďalej pod kontrolou Ján Černek na pozícii CFO, ktorý drží pevný biznisový rámec.

