Škoda Auto Slovensko prišla s novou vianočnou kampaňou.Škoda Auto Slovensko
StoryEditor

Škoda Auto Slovensko v novej emotívnej vianočnej kampani spája generácie

22.12.2025, 11:39
Autor:
michmich

Nová kampaň zároveň ukazuje, že radosť z objavovania je nadčasová a spoločná. Navyše odprezentovaný príbeh rodiny prirodzene otvára tému elektroskepticizmu a vyzýva k otvorenosti voči novým technológiám.

Škoda Auto Slovensko vstupuje do tohtoročného vianočného obdobia s emotívnou kampaňou, ktorá stavia na spoločnej radosti z objavovania, rodinných vzťahoch a otvorenosti voči novým technológiám. Vianočný spot vychádza z dlhodobej filozofie značky Škoda, a to neustále skúšať, objavovať a posúvať sa vpred, a prenáša ju do príbehu dvoch generácií jednej rodiny.

image

Škoda Auto Slovensko prišla s novou vianočnou kampaňou.

Škoda Auto Slovensko
Ústredným motívom kampane je kontrast Vianoc v roku 1995 a Vianoc v roku 2025. Televízny spot sa vracia do 90. rokov, keď bolo nové auto v rodine veľkou udalosťou, a porovnáva túto skúsenosť so súčasnosťou. Aj dnes je nové auto symbolom radosti a očakávania, no ak ide o elektromobil, môže sa stretnúť aj s nedôverou či predsudkami. Práve tieto obavy však príbeh kampane postupne prekonáva.

Kampaň prirodzene otvára aj tému elektroskepticizmu a strachu z nových technológií, ktoré sú často odmietané ešte pred tým, než ich ľudia reálne vyskúšajú. Škoda Auto Slovensko preto prostredníctvom vianočného príbehu vyzýva divákov, aby v sebe opäť prebudili „zvedavé dieťa“ – chuť objavovať nové veci bez zbytočných bariér.

image

Škoda Auto Slovensko prišla s novou vianočnou kampaňou.

Škoda Auto Slovensko
„Rodina je často presným obrazom celej spoločnosti. Nájdete v nej nadšencov nových technológií, ale aj skeptikov. Je to úplne prirodzené. Povedali sme si, že práve Vianoce sú ideálnym momentom na to, aby sme tieto bariéry dokázali prekonať a našli spoločnú reč. A to je hlavnou myšlienkou tejto kampane,“ hovorí Peter Michalka, kreatívny riaditeľ agentúry WLB.

Podľa Michala Presa, šéfa marketingu a produktu v Škoda Auto Slovensko, však nejde len o automobily: „Medzigeneračných sporov existuje v spoločnosti oveľa viac. Navzájom sa môžeme inšpirovať a učiť sa jeden od druhého. Niekedy stačí len trochu rešpektu, pochopenia a empatie – a svet môže byť príjemnejším miestom pre život.“

Vianočná kampaň Škoda Auto Slovensko bude nasadená v decembri v podobe 30-sekundového televízneho a kinospotu, doplneného o 40-sekundový director’s cut v online priestore. Kampaň tak oslovuje široké publikum naprieč mediálnymi kanálmi a potvrdzuje, že objavovanie má v DNA značky Škoda svoje pevné miesto, bez ohľadu na vek či generáciu.

01 - Modified: 2025-12-19 10:46:49 - Feat.: - Title: Ďalšie zmeny vo Wiktor Leo Burnett. Agentúra zásadne mení svoj lídership 02 - Modified: 2025-12-19 10:38:16 - Feat.: - Title: Michal Kopriva je novým managing directorom agentúry Wiktor Leo Burnett 03 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca 04 - Modified: 2025-11-19 15:02:29 - Feat.: - Title: Kampaň, ktorá pomáha. ZSE a VSE spojili sily, aby školám darovali fotovoltiku 05 - Modified: 2025-08-03 17:00:22 - Feat.: - Title: Sunday ADucation: Značky, ktoré na Slovensku robia svetový marketing & ako na brainstorming s ChatGPT
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2025 11:40