Až päť 3D spotov si nachytala bratislavská Zaraguza pre slovinského výrobcu ovocných sýtených nápojov ORA, ktoré patria do portfólia spoločnosti Radenska (člen skupiny Kofola). Tradičná slovinská značka potrebovala výrazne omladiť a oživiť svoju komunikáciu, predovšetkým v online priestore, a taktiež spropagovať okrem klasickej pomarančovej príchute aj novinku - biele hrozno. Na pomoc si preto tím okolo marketingovej riaditeľky Egle Wehle prizval Zaraguzu, s ktorou v minulosti spolupracovala na kampani Fofola.
Hrdinami nového komunikačného konceptu s názvom “ORAjt” sa stali vtipné príšerky žijúce v supermarkete v krabiciach od pomarančov. Tie každý večer po záverečnej vyliezajú zo svojej skrýše, hrajú sa hru fľaša a dávajú si šialené úlohy. “Elegantne sa nám tak podarilo z fľaše ORA spraviť hýbateľa deja a ústredný motív celej kampane,” hovorí Jaroslav Vígh, copywriter Zaraguzy.
S prvými troma spotmi sa už diváci v Slovinsku môžu stretnúť počas reklamných brejkov miestnych televízií, ako aj na Facebooku a YouTube. Okrem televízie a online-u natrafia Slovinci na príšerky aj v outdoore a na miestach predaja.
Vizitka kampane:
Názov kampane: ORAjt
Klient: RADENSKA d.o.o.
Agentúra: Zaraguza Bratislava
Creative Direction: Jaroslav Vígh, Michal Pastier
Art Direction: Jakub Gerhardt, Andrej Nemček, Michal Mazan
Copywriter: Jaroslav Vígh
Strategy Director: Juraj Pobjecký
Media Planner: Pavol Krutý
Account Manager: Marián Záhorec, Bianka Tóthová
Produkcia: Alien Studio