StoryEditor

Zaraguza má prvú kampaň v Slovinsku. Vystupujú v nej nezbedné príšerky

21.06.2017, 13:27
Autor:
hrnhrn
Agentúra sa opäť spojila s 3D animátormi zo štúdia Alien, ktorí stoja za šušlavým psom z Kofoly.

Až päť 3D spotov si nachytala bratislavská Zaraguza pre slovinského výrobcu ovocných sýtených nápojov ORA, ktoré patria do portfólia spoločnosti Radenska (člen skupiny Kofola). Tradičná slovinská značka potrebovala výrazne omladiť a oživiť svoju komunikáciu, predovšetkým v online priestore, a taktiež spropagovať okrem klasickej pomarančovej príchute aj novinku - biele hrozno. Na pomoc si preto tím okolo marketingovej riaditeľky Egle Wehle prizval Zaraguzu, s ktorou v minulosti spolupracovala na kampani Fofola.

Zaraguza

​Hrdinami nového komunikačného konceptu s názvom “ORAjt” sa stali vtipné príšerky žijúce v supermarkete v krabiciach od pomarančov. Tie každý večer po záverečnej vyliezajú zo svojej skrýše, hrajú sa hru fľaša a dávajú si šialené úlohy. “Elegantne sa nám tak podarilo z fľaše ORA spraviť hýbateľa deja a ústredný motív celej kampane,” hovorí Jaroslav Vígh, copywriter Zaraguzy.

S prvými troma spotmi sa už diváci v Slovinsku môžu stretnúť počas reklamných brejkov miestnych televízií, ako aj na Facebooku a YouTube. Okrem televízie a online-u natrafia Slovinci na príšerky aj v outdoore a na miestach predaja.

Vizitka kampane:

Názov kampane: ORAjt
Klient: RADENSKA d.o.o.
Agentúra: Zaraguza Bratislava
Creative Direction: Jaroslav Vígh, Michal Pastier
Art Direction: Jakub Gerhardt, Andrej Nemček, Michal Mazan
Copywriter: Jaroslav Vígh
Strategy Director: Juraj Pobjecký
Media Planner: Pavol Krutý
Account Manager: Marián Záhorec, Bianka Tóthová
Produkcia: Alien Studio

01 - Modified: 2017-05-05 07:43:17 - Feat.: 0 - Title: Odborníci o novej Kofole: Na šušlajúceho psa sa iba doťahuje 02 - Modified: 2017-05-03 08:06:41 - Feat.: 0 - Title: Kofola skončila so psom Tuna. Vymenila ho za animované plyšové hračky, mení aj názov 03 - Modified: 2016-12-20 10:23:08 - Feat.: 0 - Title: Kofola posilňuje pozíciu v Jadranskom regióne, dokončila akvizíciu chorvátskej spoločnosti
01 - Modified: 2025-12-02 10:10:44 - Feat.: - Title: Billa Online prichádza do Mlynice: Zaraguza uspela v ďalšom tendri 02 - Modified: 2025-10-29 10:31:25 - Feat.: - Title: Kampaň pre Plamienok bojuje proti smútku aj umelej inteligencii čistým craftom 03 - Modified: 2025-08-01 09:10:30 - Feat.: - Title: Šťastie pramení zvnútra, hovorí Gemerka v kampani od Zaraguzy, o PR sa postarala Dynamic Relations 04 - Modified: 2025-07-04 10:43:10 - Feat.: - Title: Peter Sagan je novou tvárou a ambasádorom značky Pierre Baguette 05 - Modified: 2025-04-07 09:39:11 - Feat.: - Title: Zaraguza bodovala v ďalšom tendri. Zastreší komunikáciu piatej etapy projektu Čerešne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 17:22