Developerská skupina YIT Slovakia uzatvorila tender na kreatívny koncept a marketingovú komunikáciu areálu bývalej Bratislavskej cvernovej továrne.
Víťazom a dodávateľom reklamných služieb pre areál bývalej Bratislavskej cvernovej továrne sa stala agentúra MullenLowe GGK.
Výberového konania sa zúčastnilo celkove 6 agentúr z 8 oslovených.
„Aj napriek tomu že, podľa viacerých zúčastnených agentúr bolo zadanie pomerne striktné a náš brand manuál neumožňuje veľký kreatívny rozlet, tender priniesol veľa zaujímavých konceptov a názvov, fresh nápadov, ale aj nové pohľady na celé územie,“ hovorí Silvia Ferencová, riaditeľka marketingu a predaja YIT Slovakia.
MullenLowe GGK bude mať na starosti nové smerovanie a celkový vizuálny koncept projektu areálu bývalej Bratislavskej cvernovej továrne. Nový koncept bude komunikovaný v najbližších mesiacoch a zohľadní aj historické pozadie projektu, ku ktorému majiteľ areálu aj víťazná agentúra pristupujú citlivo a s rešpektom.
Práve pre rôznorodosť názvov, konceptov a myšlienok sa výberu kreatívnej agentúry venovali vo YIT naozaj dôsledne, uvádzajú so svojej tlačovej správe pre médiá. V prvom kole sa k jednotlivým názvom a konceptom vyjadrili kolegovia z marketingu a projektového tímu. Na základe ich názorov bol vytvorený shortlist top 5 názvov a konceptov z dielne 4 agentúr, ktoré postúpili do druhého kola. O víťazovi svojím hlasovaním prostredníctvom intranetu mohli rozhodnúť aj ostatní zamestnanci spoločnosti.