Na Slovensku vznikla digitálna konzultačná agentúra. Volá sa Bottle a založil ju Kamil Aujeský. Spojil sa so známymi ľuďmi, ktorí si nesú skúsenosti z agentúr a spoločne založili firmu, ktorá má radiť klientom v digitálnom marketingu.
Agentúra chce ponúkať konzultačné služby v oblasti digitálneho marketingu. Od nastavenie stratégie, SEO, PPC, kreatívu až po analytiku.
Bottle tvoria štyria Google certifikovaní tréneri - Marek Šulik, Michal Stín, Juraj Frank a Kamil Aujeský (2x ocenenie Bloger roka v kategórii IT, inovácie a biznis). Ďalej sú to Juraj Horný, jeden z prvých ľudí na Slovensku, ktorí sa venovali stratégií veľkých značiek na sociálnych médiách, a Maroš Hamorský – copywriter a ideamaker s desiatkami cien za kreativitu. Všetci ostávajú pracovať na svojich pôvodných pozíciách, Bottle je projekt mimo pracovných povinností.
Fungovať chce agentúra ako poradca, konzultant a to aj pre firmy, ktoré majú na digitálny marketing najatú agentúru. "Agentúra, ktorá síce môže byť jedna z najlepších na Slovensku, potrebuje občas aj pohľad „nezávislých“ odborníkov, ktorí dokážu veci vylepšiť a posunúť ďalej," vysvetľuje Kamil Aujeský, ktorý Bottle založil. Verí, že o agentúru budú mať záujem firmy, ktoré doteraz nerobili online a potrebujú pomôcť a tiež firmy, ktoré sú zbehnuté v online marketingu a potrebujú audit.