StoryEditor

Televízny november: Rekordný mesiac pre skupinu Joj

07.12.2021, 19:25
Pre trhovú dvojku bol november najúspešnejším mesiacom tohto roka. Dosiahla svoje najvyššie trhové podiely a ako jediná z televíznych skupín zvýšila svoj výkon v medzimesačnom aj medziročnom porovnaní.

Joj Group zaznamenala v novembri svoj najvyšší priemerný trhový podiel v tomto roku. Zároveň ako jediná z televíznych skupín zvýšila svoj výkon v medzimesačnom aj medziročnom porovnaní. Rekordný výkon dosiahla v oboch hlavných cieľových skupinách, a to celodenne aj v prime time.

V hlavnom vysielacom čase si v obchodnej cieľovej skupine 12-54 pripísala tiež najnižší odstup o 1 percentuálny bod od lídra trhu – skupiny Markíza. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si dokonca v prime time pripísala prvenstvo a skupinu Markíza prekonala o 0,5 bodu.

Televízny november v číslach

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 si pozíciu lídra televízneho trhu udržala aj v novembri skupina Markíza. So započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti dosiahla priemerný celodenný trhový podiel 25,2 percenta, voči októbru však znížila svoj výkon o 0,7 percentuálneho bodu a medziročne až o 2 body. Jednotkou na trhu bola v 27 z 30 novembrových dní, ostatné tri dni patrili konkurenčnej skupine Joj. Trhová dvojka si pripísala v tejto cieľovej skupine celodenný trhový podiel 21,2 percenta, čo znamenalo 4-bodový odstup od skupiny Markíza. Skupina Joj si však voči októbru polepšila a svoj výkon zvýšila o 0,8 bodu. V medziročnom porovnaní dosiahla identický výkon.

V prime-time (19.00 – 22.00 h) sa v obchodnej cieľovej skupine 12-5...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-11-08 08:36:57 - Feat.: 0 - Title: Televízny október: Pečie celé Slovensko je najúspešnejšou jesennou šou 02 - Modified: 2021-10-08 09:07:36 - Feat.: 0 - Title: Televízny september: Jesenná sezóna priniesla prekvapenia 03 - Modified: 2021-09-07 08:25:29 - Feat.: 0 - Title: Analýza sledovanosti televízií: S takým úspechom očkovacej lotérie nikto nepočítal. Ani RTVS 04 - Modified: 2021-08-16 14:34:02 - Feat.: 0 - Title: Televízie sú na jeseň takmer vypredané. Dopyt po reklame je vyšší ako ponuka
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 00:10