StoryEditor

Analýza sledovanosti televízií: S takým úspechom očkovacej lotérie nikto nepočítal. Ani RTVS

07.09.2021, 07:45
Galaprogram Byť zdravý je výhra nabúral víkendové plány televízií. Markíza mu ustúpila so SuperStar, ohrozené je aj Pečie celé Slovensko.

Pozíciu lídra televízneho trhu si aj v auguste udržala televízia Markíza. V hlavnom vysielacom čase v širšej cieľovej skupine 12+ ju však prekonala o 0,3 percentuálneho bodu skupina Joj a prekvapením bol aj výrazný divácky úspech galavečerov očkovacej lotérie na Jednotke RTVS.

Televízia Markíza sa po prvých dvoch priamych prenosoch rozhodla, že neohrozí sledovanosť svojej ťažiskovej jesennej šou a SuperStar presunula z tradičných nedeľných večerov na menej exponované piatky. Matovičovej lotérii tak budú komerčné televízie konkurovať filmovou ponukou.

Televízny august v číslach

Pozíciu najsledovanejšej televíznej skupiny si v celodenných podieloch udržala skupina Markíza. Dosiahla podiel na trhu 21,7 percenta a svojho konkurenta – skupinu JOJ, predstihla o 3,4 percentuálneho bohu. Obidve komerčné televízne skupiny voči predchádzajúcemu mesiacu zvýšili svoj výkon, skupina Markíza o 1,3 percentuálneho bodu a skupina Joj o 0,2 bodu. Verejnoprávny RTVS si pripísal medzimesačný pokles o 1,3 bodu a august uzavrel s podielom na trhu 14,6 percenta.

V celodenných podieloch v komerčnej cieľovej skupine 12-54 si skupina Markíza pripísala rovnako prvenstvo s priemerným trhovým podielom 23,7 percenta, o 4,1 percentuálneho bodu viac ako skupina JOJ. Obidve komerčné televízne skupiny zaznamenali aj v tejto cieľovej skupine medzimesačný nárast, skupina Markíza o 1,7 a skupina Joj o 0,4 percentuálneho bodu.

V hlavnom vysielacom čase ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-08-16 14:34:02 - Feat.: 0 - Title: Televízie sú na jeseň takmer vypredané. Dopyt po reklame je vyšší ako ponuka 02 - Modified: 2021-08-13 13:45:53 - Feat.: 0 - Title: Analýza sledovanosti televízií: Futbalové EURO a olympijský maratón neprekonali komerčné televízie 03 - Modified: 2021-07-20 12:13:02 - Feat.: 0 - Title: Analýza sledovanosti televízií: Športový jún bez prekvapení 04 - Modified: 2021-06-04 10:19:12 - Feat.: 0 - Title: Analýza sledovanosti televízií: Sľubný vývoj hokeja bez rekordov a finále jarných projektov
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 00:09