Pozíciu lídra televízneho trhu si aj v auguste udržala televízia Markíza. V hlavnom vysielacom čase v širšej cieľovej skupine 12+ ju však prekonala o 0,3 percentuálneho bodu skupina Joj a prekvapením bol aj výrazný divácky úspech galavečerov očkovacej lotérie na Jednotke RTVS.
Televízia Markíza sa po prvých dvoch priamych prenosoch rozhodla, že neohrozí sledovanosť svojej ťažiskovej jesennej šou a SuperStar presunula z tradičných nedeľných večerov na menej exponované piatky. Matovičovej lotérii tak budú komerčné televízie konkurovať filmovou ponukou.
Televízny august v číslach
Pozíciu najsledovanejšej televíznej skupiny si v celodenných podieloch udržala skupina Markíza. Dosiahla podiel na trhu 21,7 percenta a svojho konkurenta – skupinu JOJ, predstihla o 3,4 percentuálneho bohu. Obidve komerčné televízne skupiny voči predchádzajúcemu mesiacu zvýšili svoj výkon, skupina Markíza o 1,3 percentuálneho bodu a skupina Joj o 0,2 bodu. Verejnoprávny RTVS si pripísal medzimesačný pokles o 1,3 bodu a august uzavrel s podielom na trhu 14,6 percenta.
V celodenných podieloch v komerčnej cieľovej skupine 12-54 si skupina Markíza pripísala rovnako prvenstvo s priemerným trhovým podielom 23,7 percenta, o 4,1 percentuálneho bodu viac ako skupina JOJ. Obidve komerčné televízne skupiny zaznamenali aj v tejto cieľovej skupine medzimesačný nárast, skupina Markíza o 1,7 a skupina Joj o 0,4 percentuálneho bodu.
V hlavnom vysielacom čase ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.