Celkové príjmy spoločnosti Facebook stúpli o 47 percent na 12,97 miliardy dolárov. Rovnakým tempom vzrástli príjmy za celý rok, a to na 40,65 miliardy dolárov.
Príjmy z reklamy Facebooku predstavovali vo štvrťroku 12,78 miliardy dolárov, zatiaľ čo analytici oslovení agentúrou Reuters predpovedali 12,30 miliardy. Príjmy z mobilnej reklamy, ktorá sa na celku podieľa 89 percentami, vzrástli o celých 84 percenta.
Facebook mal v poslednom minuloročnom štvrťroku zhruba 2,13 miliardy aktívnych užívateľov mesačne. To je o 14 percent viac ako v rovnakom období 2016.
Spoločnosť uviedla, že vďaka zmenám, ktoré zaviedla na novinkovom kanáli News Feed, sa čas strávený užívateľovi na jej sieti zníži každý deň zhruba o 50 miliónov hodín.
Facebook na svojom webe po kritike, že jeho algoritmy uprednostňujú zavádzajúce správy a dezinformácie, vykonal rad zmien. Kanál News Feed, ktorý používateľom poskytuje prísun noviniek od "priateľov" alebo zo zvolených webových stránok novo uprednostňuje správy zdieľané priateľmi a rodinou. Nižší je tiež podiel reklamy.