Najčítanejším denníkom za 4. kvartál 2017 a 1. kvartál 2018 je Nový čas, týždenníkom Plus 7 dní a mesačníkom Záhradkár. Najpočúvanejším bolo Rádio Expres a najsledovanejšou televíziou TV Markíza.
Vyplýva to z výsledkov národného prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index (MML-TGI), ktorý bol realizovaný od 18.9.2017 do 17.12.2017 a od 8.1.2018 do 1.4.2018 na vzorke 4 415 respondentov. Robila ho spoločnosť MEDIAN SK v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media.
Denník Nový Čas si udržal prvú pozíciu so ziskom 14 percent. Nasledujú denníky Pravda a Plus jeden deň, ktoré majú čítanosť na úrovni šiestich percent. Denník Sme dosiahol vyše päť percent a Šport pod štyri percentá. Korzár a Hospodárske noviny majú čítanosť okolo troch percent.
Najčítanejší týždenník Plus 7 dní číta podľa prieskumu takmer sedem percent opýtaných. Druhý skončil týždenník Báječná žena so šiestimi percentami. Život a Nový Čas pre ženy majú po päť percent. Slovenka, Eurotelevízia a Katolícke noviny majú čítanosť asi tri percentá. Sieť týždenníkov Regionálne noviny (RegionPRESS) dosiahla čítanosť jedenásť percent a sieť Petit Press MY noviny šesť percent.
Poradie mesačníkov, ktoré sú na Slovensku bežne dostupné, otvára časopis Záhradkár so siedmimi percentami. Podobnú čítanosť má aj mesačník Zdravie. Nasledujú Eva a EMMA s piatimi percentami. Ďalší je mesačník Nový čas Krížovky so štyrmi percentami. A čítanosť 3 percentá má mesačník Maxikrížovky a Evita magazín.
Najpočúvanejším rádiom bolo 4. kvartál 2017 a 1. kvartál 2018 Rádio Expres, ktoré počúva 19 percent opýtaných. Druhé skončilo Rádio Slovensko so 17 percentami a tretie Fun rádio s jedenástimi percentami. Nasledujú Rádio Jemné a Rádio Europa 2 s počúvanosťou 7 percent. Poradie siedmych najpočúvanejších staníc uzatvárajú Rádio Regina a Rádio Vlna so šiestimi percentami.
Rádio Expres dosiahlo 23-percentný podiel na trhu, Rádio Slovensko malo 22 percent, Fun rádio 12 percent. Rádio Regina malo osem percent. Rádio Europa 2, Rádio Vlna a Rádio Jemné dosiahli sedem percent. Ostatné rozhlasové stanice držia podľa prieskumu dokopy 13-percentný podiel z trhu.
Respondenti sledovali v čase realizovania prieskumu najviac TV Markíza s najvyšším percentom sledovanosti- 40 percent. Sledovanosť na úrovni 32 percent zaznamenala TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 25 percentami.
Najvyšší podiel na trhu mala Markíza (34 percent), druhá je TV JOJ (23 percent) a tretia sa so 17-percentným podielom na trhu umiestnila Jednotka.