Rozdiel je, samozrejme, nielen finančný a divácky, ale aj v tom, že Slováci „sa zapínajú“ na hokej postupne od marca. Eufória sa začína marcovým play-off najvyššej hokejovej Tipos extraligy a postupne sa fanúšikovia prepínajú na prípravné zápasy hokejovej reprezentácie. Vrchol najväčšieho záujmu o hokej dosahujeme u nás počas MS v hokeji, ktoré sú v máji.
Podľa dát, ktoré máme z prieskumu MML-TGI 2022 od Medianu SK, sa na Slovensku o hokej zaujíma približne 1,6 milióna (35 percent) Slovákov a o futbal 1,4 milióna. S...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-30 08:53:48 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií: Cesta k úspechu môže viesť aj cez šport
01 - Modified: 2025-11-24 10:00:00 - Feat.: - Title: Sociálne siete porážajú šport. Mladí trávia voľný čas inak ako generácie pred nimi
02 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh
03 - Modified: 2025-10-22 11:03:52 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň Orange ukazuje sviatky cez netradičného hrdinu
04 - Modified: 2025-10-10 08:43:14 - Feat.: - Title: Morské panny existujú. Nová kampaň Orangeu je toho dôkazom
05 - Modified: 2025-08-22 10:25:01 - Feat.: - Title: Separ, šport a nedočkavá mládež: Kaufland spúšťa piaty ročník projektu K Park