Rozdiel je, samozrejme, nielen finančný a divácky, ale aj v tom, že Slováci „sa zapínajú“ na hokej postupne od marca. Eufória sa začína marcovým play-off najvyššej hokejovej Tipos extraligy a postupne sa fanúšikovia prepínajú na prípravné zápasy hokejovej reprezentácie. Vrchol najväčšieho záujmu o hokej dosahujeme u nás počas MS v hokeji, ktoré sú v máji.
Podľa dát, ktoré máme z prieskumu MML-TGI 2022 od Medianu SK, sa na Slovensku o hokej zaujíma približne 1,6 milióna (35 percent) Slovákov a o futbal 1,4 milióna. S...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-30 08:53:48 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií: Cesta k úspechu môže viesť aj cez šport
01 - Modified: 2025-01-02 17:36:50 - Feat.: - Title: Hlavnú úlohu v novej veggie kampani Kauflandu hrajú nedeľné rezne
02 - Modified: 2024-12-27 09:56:16 - Feat.: - Title: Extrémny launch: Kaufland a Separ spúšťajú predaj nového produktu
03 - Modified: 2024-12-23 15:21:05 - Feat.: - Title: Legenda o fajnom kotlíkovom guláši z Kauflandu pokračuje v krátkych skečoch
04 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu
05 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande