Cannes Lions je najprestížnejšia súťaž kreatívnej reklamy, ktorá sa každý rok koná v Cannes. Zároveň je pre zadávateľov výnimočným zdrojom inšpirácie, kam smeruje komunikačný biznis.
Tohto roku to bol už 65. ročník. A aj napriek tomu, že ide o najprestížnejšiu súťaž kreativity, kde sa vyhlasujú tie najlepšie reklamy z celého sveta, je canneský festival spojený s množstvom prednášok a zaujímavých podujatí, kam chodia najznámejší a najdôležitejší odborníci z celého komunikačného biznisu vrátane najznámejších značiek a zadávateľov, ako sú napríklad Apple, Ikea, Google, P&G či Unilever. Až do tohto roku by sa mohlo hovoriť, že na canneskom festivale kreativity participujú najväčšie svetové komunikačné agentúry, avšak nie je to tak.
Šalamúnske riešenie Publicisu
Už minulý rok totiž spoločnosť Publicis (Leo Burnett, Saatchi & Saatchi) vyhlásila, že festival je pre sieť pridrahý, a preto na tento rok ohlásila svoju neúčasť. To, čo všetci...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie
02 - Modified: 2025-10-29 09:48:01 - Feat.: - Title: Na aké televízne reklamy sa najviac sťažovali diváci kedysi a na ktoré dnes?
03 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu
04 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla
05 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú."