Tohto roku to bol už 65. ročník. A aj napriek tomu, že ide o najprestížnejšiu súťaž kreativity, kde sa vyhlasujú tie najlepšie reklamy z celého sveta, je canneský festival spojený s množstvom prednášok a zaujímavých podujatí, kam chodia najznámejší a najdôležitejší odborníci z celého komunikačného biznisu vrátane najznámejších značiek a zadávateľov, ako sú napríklad Apple, Ikea, Google, P&G či Unilever. Až do tohto roku by sa mohlo hovoriť, že na canneskom festivale kreativity participujú najväčšie svetové komunikačné agentúry, avšak nie je to tak.
Šalamúnske riešenie Publicisu
Už minulý rok totiž spoločnosť Publicis (Leo Burnett, Saatchi & Saatchi) vyhlásila, že festival je pre sieť pridrahý, a preto na tento rok ohlásila svoju neúčasť. To, čo všetci...
Zostáva vám 85% na dočítanie.