StoryEditor

Víťazia reklamy so silným posolstvom

28.06.2018, 00:00
Cannes Lions je najprestížnejšia súťaž kreatívnej reklamy, ktorá sa každý rok koná v Cannes. Zároveň je pre zadávateľov výnimočným zdrojom inšpirácie, kam smeruje komunikačný biznis.

Tohto roku to bol už 65. ročník. A aj napriek tomu, že ide o najprestížnejšiu súťaž kreativity, kde sa vyhlasujú tie najlepšie reklamy z celého sveta, je canneský festival spojený s množstvom prednášok a zaujímavých podujatí, kam chodia najznámejší a najdôležitejší odborníci z celého komunikačného biznisu vrátane najznámejších značiek a zadávateľov, ako sú napríklad Apple, Ikea, Google, P&G či Unilever. Až do tohto roku by sa mohlo hovoriť, že na canneskom festivale kreativity participujú najväčšie svetové komunikačné agentúry, avšak nie je to tak.


Šalamúnske riešenie Publicisu
Už minulý rok totiž spoločnosť Publicis (Leo Burnett, Saatchi & Saatchi) vyhlásila, že festival je pre sieť pridrahý, a preto na tento rok ohlásila svoju neúčasť. To, čo všetci...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 02 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla 03 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú." 04 - Modified: 2023-10-29 23:00:00 - Feat.: - Title: Power of Sound 05 - Modified: 2023-10-27 08:10:14 - Feat.: - Title: Digitálny stage na Stratégie Fórum ukázal, že reklama v podcaste naberá na sile
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 03:27