V nedeľu večer televízia JOJ uvidela na obrazovky prvý highlight jej jesennej programovej štruktúry. Je ňou veľkolepá zábavná šou pod taktovkou Jeffa Minaříka - Česko Slovensko má talent.
Úvodná časť už siedmej série (naposledy formát JOJ-ka vysielala na jeseň 2016), podľa informácií Stratégií získala sledovanosť na úrovni 11,4 percent s podielom 30, 1 percent. Stala sa takto najúspešnejším programom nedele, aj celého víkendu.
Pre porovnanie v roku 2016, získala JOJ-ka prvou časťou Česko Slovensko má talent 8,8 percentný rating a 23,7 percentný share na trhu. Štart tohtoročnej série sa televízii určite vydaril. JOJ-ka do poroty pozvala novú tvár - miesto Lucie Bílej obsadila Martou Jandovou. Televízia vsadila aj na novú moderátorskú dvojicu - Lujzu Schramekovú Garajovú. Sekunduje jej kolega z Česka David Gránsky.
Konkurenčná Markíza v tom čase vysielala český film Špunti vo vode, s ktorým získala veľmi slušnú sledovanosť na úrovni 9,6 percent pri podiele 24,2 percent. Už budúcu nedeľu, ale môže situácia vyzerať inak. Markíza v hlavnom vysielacom čase uvedie zábavnú šou Tvoja tvár znie povedome, JOJ-ka posúva Česko Slovensko má talent na soboty.
Poznámka: výsledky sledovanosti sú v komerčnej cieľovej skupine 12 - 54.