Facebook má problém s priestorom pre uverejňovanie reklamy. Inzerentov pribúda a tak sa snaží nájsť efektívny spôsob, ako vyhovieť viacerým značkám a zároveň si stále udržať počet zadávateľov reklamy.
Spoločnosť preto testuje nový formát- multibrandové reklamy. Ide o novinku, ktorá v rámci jedného priestoru spojí dve značky. Testovacia funkcia má výhodu a zároveň aj nevýhodu. Pozitívnou správou pre zadávateľov reklamy by mala byť lepšia cena, čo znamená že reklamu na značku, ktorej dovolí inzerent priradiť dvojičku vyjde lacnejšie. Avšak nevýhodou môže byť fakt, že neviete dopredu, koho dostanete do páru, prípadne do akej skupiny značiek spoločnosť priradí vašu značku. Reklamný partner by sa mal podľa vyjadrení priraďovať automaticky. Zatiaľ sa testuje verzia dvoch značiek združených dokopy, ale nevylučuje sa ani rozšírenie pre viacero značiek.
Nový formát reklamy je zatiaľ v testovacej fáze, dostupný pre niekoľko značiek a používateľov sociálnej siete v Kanade, USA a Veľkej Británii.
Sociálna sieť Facebook testuje nové funkcie aj vo svojej chatovacej odnoži- Messengeri. Spoločnosť nedávno potvrdila, že testuje možnosť hlasového ovládania, ktoré by platfrome zabezpečilo rýchlejšie a jednoduchšie ovládanie. Komunikačná sociálna sieť by tak napredovala v trende hlasového vyhľadávania, o ktorom sa už dlhší čas hovorí. Facebook testovanie potvrdil, ale neuviedol žiadne podrobnosti.
Aj ďalšie testovanie, o ktorom sme už písali, sa týka Messengeru. Spoločnosť vo vyjadrení potvrdila testovanie vymazávania správ a zdôraznila, že reaguje na požiadavky používateľov. Na internete začali kolovať sceenshoty, ktoré ukazujú, ako by mala nová funkcia zmazávania fungovať.