StoryEditor

Rok 2021 priniesol zmenu v top trojke publisherov aj nové weby

17.01.2022, 11:30
Väčšina slovenských webov si v uplynulom roku pripísala rasty a viacerí vydavatelia rozšírili svoje portfólio o nové tematické weby. Pribudol spravodajský či mediálny web, ale aj portály pre mladých.

Rok 2021 priniesol slovenskému internetu stabilitu. Podľa IABmonitora celková návštevnosť medziročne vzrástla o 1,4 percenta a dosiahla priemerne viac ako 4,3 milióna unikátnych používateľov mesačne. V prvej desiatke najväčších publisherov zaznamenali len dvaja pokles, rovnako v prípade webov výrazne prevažujú medziročné rasty. Vydavatelia sa zamerali aj na rozšírenie svojho portfólia. Pribudli nové portály zamerané na mladé publikum a rozšírilo sa aj portfólio spravodajských webov.

IABmonitor, graf Stratégie

Zmena v top trojke

V rebríčku publisherov nastala zmena. Na tretiu priečku postúpil News and Media Holding na úkor Petit Pressu, ktorý odsunul na štvrtú pozíciu. Poradie si vymenili aj prevádzkovatelia na deviatej a desiatej priečke, kde si polepšil FPD Media so svojím portálom Cas.sk a preskočil prevádzkovateľa webu Bazos.sk (Radim Smička). Obaja spomenutí publisheri – Petit Press aj Radim Smička, okrem poklesu v rebríčku zaznamenali aj medziročné poklesy návštevnosti. Petit Press o 1,8 percenta a Radim Smička o 3,2 percenta. Ostatní publisheri z prvej desiatky si udržali svoje pozície a zaznamenali jednociferné nárasty.

Lídrom rebríčka je naďalej Ringier Axel Springer SK, ktorý ako jediný dosahuje so svojimi...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
24. máj 2022 01:34