Tretia séria The Voice Česko Slovensko po troch mesiacoch spoznala svojho víťaza. Tretie miesto si vyspievala Eliška Urbanová, druhý skončil Jakub Moulis a víťazkou sa stala Annamária d'Almeida z Kaliho tímu.
Zostrih The Voice: Cesta do finále, ktorý predchádzal priamemu prenosu, si pozrelo 156-tisíc divákov starších než 12 rokov, čo v komerčnej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov znamenalo pre Markízu trhový podiel len 10,4 percenta.
Priamy prenos finále si pozrelo 250 tisíc divákov nad 12 rokov a Markíza si pripísala podiel 16 percent v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov. Konkuroval mu hokej - semifinálový zápas Kanady a Česka na Dvojke so 400-tisíc divákmi.
Najsledovanejšou v tejto sérii The Voice bola úvodná epizóda s 431-tisíc divákmi, čo znamenalo sledovanosť 9,8 percenta a podiel takmer 25 percent v strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov.
Negatívne rekordy
Naopak, sledovanosť troch živých finálových prenosov v konkurencii hokeja klesla do podpriemerných čísel. Prvé dva finálové prenosy sa prekrývali so zápasmi Slovenska, čím spadli na podiely 5,3, respektíve 6,3 percenta, finále dosiahlo podiel už spomenutých 10,4 percenta v cieľovej skupine 12-54. Rovnako nízke podiely na úrovni 9 percent zaznamenala aj Nova, kde sa dvakrát The Voice dostal do konkurencie zápasov Česka.
Priemerne si každú epizódu tretej série pozrelo 299-tisíc divákov starších než 12 rokov. Priemerná sledovanosť v komerčnej skupine divákov 12-54 rokov dosiahla 6,6 percenta pri podiele 18,5 percenta.
Na porovnanie, priemerná sledovanosť jesennej série Česko Slovensko má talent, ktorá vrcholila koncom novembra na Joj, dosiahla 9,9 percenta s podielom 27,6 percenta. Finále sledovalo 592-tisíc divákov. Televízia JOJ prinesie spoločne s Primou tento rok na jeseň ďalšiu, už ôsmu sériu.
The Voice Česko Slovensko odštartovala Markíza spoločne s Novou na jar toho roka. Licencovaný program bol s názvom Hlas Česko Slovenska jarným ťažiskovým projektom Markízy a Novy v rokoch 2012 a 2014.
Prvá česko-slovenská verzia dosiahla v čase svojho vysielania priemerný trhový podiel takmer 35 percent v obchodnej cieľovej skupine 12-54, v priemere si ju pozrelo takmer 700-tisíc divákov starších než 12 rokov. Režisérom všetkých sérií bol Pepe Majeský.
Za pôvodom holandskej šou spoločnosti Talpa stojí mediálny magnát a producent John de Mol. V domovskej krajine bola šou uvedená premiérovo v septembri 2010 a stala sa jedným z najúspešnejších televíznych projektov v histórii, keď prilákala k obrazovkám cez tri milióny divákov. Doteraz vzniklo už 67 lokálnych verzií, ktoré sa vysielajú vo viac než 180 krajinách po celom svete.