StoryEditor

Finálové prenosy The Voice potrápil hokej. Ich sledovanosť klesla do podpriemeru

27.05.2019, 18:45
Autor:
hrnhrn
Víťazkou sa stala Annamária d'Almeida z Kaliho tímu.

Tretia séria The Voice Česko Slovensko po troch mesiacoch spoznala svojho víťaza. Tretie miesto si vyspievala Eliška Urbanová, druhý skončil Jakub Moulis a víťazkou sa stala Annamária d'Almeida z Kaliho tímu.

Zostrih The Voice: Cesta do finále, ktorý predchádzal priamemu prenosu, si pozrelo 156-tisíc divákov starších než 12 rokov, čo v komerčnej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov znamenalo pre Markízu trhový podiel len 10,4 percenta.

Priamy prenos finále si pozrelo 250 tisíc divákov nad 12 rokov a Markíza si pripísala podiel 16 percent v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov. Konkuroval mu hokej - semifinálový zápas Kanady a Česka na Dvojke so 400-tisíc divákmi.

TV Markíza

​Najsledovanejšou v tejto sérii The Voice bola úvodná epizóda s 431-tisíc divákmi, čo znamenalo sledovanosť 9,8 percenta a podiel takmer 25 percent v strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov.

Negatívne rekordy

Naopak, sledovanosť troch živých finálových prenosov v konkurencii hokeja klesla do podpriemerných čísel. Prvé dva finálové prenosy sa prekrývali so zápasmi Slovenska, čím spadli na podiely 5,3, respektíve 6,3 percenta, finále dosiahlo podiel už spomenutých 10,4 percenta v cieľovej skupine 12-54. Rovnako nízke podiely na úrovni 9 percent zaznamenala aj Nova, kde sa dvakrát The Voice dostal do konkurencie zápasov Česka.

Priemerne si každú epizódu tretej série  pozrelo 299-tisíc divákov starších než 12 rokov. Priemerná sledovanosť v komerčnej skupine divákov 12-54 rokov dosiahla 6,6 percenta pri podiele 18,5 percenta.

Na porovnanie, priemerná sledovanosť jesennej série Česko Slovensko má talent, ktorá vrcholila koncom novembra na Joj, dosiahla 9,9 percenta s podielom 27,6 percenta. Finále sledovalo 592-tisíc divákov. Televízia JOJ prinesie spoločne s Primou tento rok na jeseň ďalšiu, už ôsmu sériu.

​The Voice Česko Slovensko odštartovala Markíza spoločne s Novou na jar toho roka. Licencovaný program bol s názvom Hlas Česko Slovenska jarným ťažiskovým projektom Markízy a Novy v rokoch 2012 a 2014.

Prvá česko-slovenská verzia dosiahla v čase svojho vysielania priemerný trhový podiel takmer 35 percent v obchodnej cieľovej skupine 12-54, v priemere si ju pozrelo takmer 700-tisíc divákov starších než 12 rokov. Režisérom všetkých sérií bol Pepe Majeský.

Za pôvodom holandskej šou spoločnosti Talpa stojí mediálny magnát a producent John de Mol. V domovskej krajine bola šou uvedená premiérovo v septembri 2010 a stala sa jedným z najúspešnejších televíznych projektov v histórii, keď prilákala k obrazovkám cez tri milióny divákov. Doteraz vzniklo už 67 lokálnych verzií, ktoré sa vysielajú vo viac než 180 krajinách po celom svete.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. október 2024 09:54