Šou Česko Slovensko má talent sa v tejto sezóne darí. Jej sledovanosť sa v širšej skupine divákov držala okolo 10 percent s podielom 25 percent. Vysokú priemernú sledovanosť dosahovala talentová šou aj v obchodnej skupine mladších divákov 12-54 rokov. Prvých päť epizód tejto série malo priemernú sledovanosť 9 percent a podiel na úrovni 26,5 percenta.
V sobotu 28. septembra si talentová šou pripísala svoj najvyšší výkon v rámci aktuálnej série. V širšej skupine divákov starších než 12 rokov skončila ako najsledovanejší nespravodajský program dňa. Špeciálnu časť s Jiřinou Bohdalovou si pozrelo 540-tisíc divákov a jej sledovanosť vyskočila na 11,6 percenta pri podiele 27,1 percenta. Vyššiu sledovanosť v tejto cieľovej skupine mali len hlavné spravodajské relácie Jojky – Najlepšie počasie s ratingom 12,1 percenta a Noviny TV Joj s ratingom 11,9 percenta.
V skupine mladších 12-54 ročných divákov skončil Česko Slovensko má talent dokonca ako celkovo najsledovanejší program dňa. Aj v tejto cieľovej skupine si pripísala rekord série, sledovanosť dosiahla 10,4 percenta a trhový podiel prvýkrát prekročil 30 percentnú hranicu. Filmová ponuka Markízy – Atomic Blonde s Charlize Theron v hlavnej úlohe – zaznamenala 12,5 percentný podiel, Záhady tela na Jednotke 10,8 percenta.
V nedeľu Jojka tiež zabodovala, tentokrát so svojou filmovou ponukou. Premiéra akčného trileru Veľký čínsky múr s Mattom Damonom bola rovnako najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Pri obrazovkách bolo takmer 450-tisíc divákov, čím sa stal najsledovanejším filmom sezóny. V širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov si pripísal sledovanosť 9,6 percenta a trhový podiel takmer 22 percent, v skupine mladších divákov mal sledovanosť rovných 9 percent a podiel 25,3 percenta.
Konkurenčná Tvoja tvár znie povedome sa po minulotýždňovom poklese vrátila na svoj priemerný výkon. V tejto cieľovej skupine si pripísala sledovanosť na úrovni 8,4 percenta s podielom na úrovni takmer 27 percent.
Celkovo najsledovanejším programom nedele bolo Najlepšie počasie na TV Joj, ktoré bolo jednotkou v obidvoch cieľových skupinách. Jeho sledovanosť sa hýbala v 12+ na úrovni 14,5 percenta a podiel prekročil 30 percent, vysoký rating nad 11 percentami zaznamenalo aj v skupine 12-54 ročných divákov s podielom takmer 30 percent.