Sestričky boli minulý rok najúspešnejšou novinkou televíznej jesene a aj vo svojej druhej sérii si získavajú čoraz vyšší záujem divákov. Včerajšia ôsma epizóda prekonala všetky doterajšie rekordy a v strategickej skupine 12-54 ročných divákov sa stala jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V tejto cieľovej skupine dosiahli Sestričky historicky najvyšší rating 10,9 percenta aj trhový podiel 29,6 percenta od štartu seriálu v septembri 2018, čiže doposiaľ v rámci oboch sérií. Seriál tak prekonal svoj hetrik z minulého týždňa, keď prvý raz prekročili ratingovú desiatku, dosiahol od štartu seriálu historicky najvyšší trhový podiel a celková sledovanosť seriálu túto jeseň prvý raz prekročila polmiliónovú hranicu s 508-tisíc divákmi. Včerajšiu premiérovú epizódu už sledovalo celkovo 530-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je absolútny rekord v doterajšej histórii seriálu.
Sestričky sa tak ratingovo dotiahli na Česko Slovensko má talent, ktorý však má viac divákov. Poslednú epizódu sledovalo 575-tisíc, rekord v aktuálnej sérii je 598-tisíc divákov pri obrazovkách.
Sestričky v čase vysielania opäť výrazne porazili konkurenčné programy. Cestovateľská šou S úsmevom po Slovensku zaznamenala na Jednotke RTVS v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel 7 percent a seriál Za sklom 16,8 percenta. Kriminálku bude od budúceho týždňa vysielať TV Joj v dvoch častiach za sebou.
Sestričky potiahli aj nasledujúcu reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala piaty najvyšší rating 7,3 percenta a štvrtý najlepší trhový podiel 29,9 percent v rámci aktuálnej 11. série. Aj v tomto neskoršom vysielacom čase porazila Markíza konkurenčné programy. TV Joj odvysielala seriál Ministri (podiel 11,6 percenta) a Jednotka RTVS ponúkla dokumentárnu šou Stará škola (podiel 4,1 percenta).
Podvečer aj v utorok kraľovali Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 si pripísali sledovanosť 8,1 percenta a štvrtý najvyšší trhový podiel 36,3 percenta v rámci aktuálnej sezóny. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dosiahla podiel 9,6 percenta. Oteckov sledovalo 425-tisíc divákov starších ako 12 rokov.