Najčítanejším denníkom bol v 2. a 3. kvartáli Nový Čas, týždenníkom Plus 7 dní a mesačníkmi Zdravie a Záhradkár. Najpočúvanejším rádiom bolo Rádio Expres a najsledovanejšou televíziou TV Markíza.
Vyplýva to z výsledkov národného prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index (MML-TGI), ktorý od 1. apríla do 15. septembra realizovala na vzorke 4097 respondentov spoločnosť Median SK v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media.
Celková čítanosť celoštátnych denníkov dosahuje 30 percent populácie. Nový Čas si drží prvú pozíciu so 14 percentami. Čítanosť na úrovni šesť percent má denník Plus jeden deň, päť percent majú denníky Pravda a Sme. Nasleduje denník Šport so štyrmi percentami, Hospodárske noviny a Korzár dosiahli trojpercentnú čítanosť.
Čítanosť týždenníkov predstavuje 33 percent. Najčítanejším týždenníkom je Plus 7 dní so šiestimi percentami, rovnaké percentá dosahujú aj týždenníky Život a Báječná žena. Päť percent obyvateľov SR číta Nový čas pre ženy, tri percentá Slovenku a Eurotelevíziu. Katolícke noviny majú v prieskume dve percentá. Sieť týždenníkov Regionálne noviny (RegionPRESS) dosiahla osempercentnú a sieť Petit Press MY noviny štvorpercentnú čítanosť.
Celková čítanosť dvojtýždenníkov predstavuje 17 percent populácie vo veku 14 až 79 rokov. Najčítanejším titulom medzi dvojtýždenníkmi je TV max s piatimi percentami. Nasledujú Relax a Tele plus s tromi percentami. Dvojtýždenník Bratislavské noviny dosiahol dve percentá, Stop a Váš TV program jedno percento. Sieť titulov Echo Dvojtýždenníky má dvojpercentnú čítanosť.
Celková čítanosť mesačníkov je na úrovni 42 percent. Poradie mesačníkov, ktoré sú na Slovensku bežne dostupné, otvára časopis Zdravie so šiestimi percentami. Rovnakú čítanosť má aj mesačník Záhradkár. Nasledujú Nový Čas Krížovky, Eva a Emma s štyrmi percentami. Ďalšie sú mesačníky Napínavé krížovky a Lepšie bývanie s tromi percentami.
Celková počúvanosť rádií v parametri „počúval včera“ predstavuje 59 percent. Poradie otvára Rádio Expres s 18 percentami, druhé je Rádio Slovensko so 16 a tretie Fun rádio s 10 percentami. Sedempercentnú počúvanosť dosiahli Rádio Europa 2, Rádio Vlna a Rádio Jemné. Poradie siedmich najpočúvanejších staníc uzatvára Rádio Regina so šiestimi percentami.
Slovenský rozhlas (RTVS) so svojimi šiestimi okruhmi dosiahol v parametri „počúval včera“ 23 percent. Rozhlasová sieť Radio Services dosiahla 20-percentnú a sieť Regiomedia štvorpercentnú počúvanosť.
Sumárna sledovanosť všetkých televízií je 75 percent. Televíziu sledovalo celkovo takmer 3,4 milióna divákov. Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza – 41 percent. Sledovanosť na úrovni 28 percent zaznamenala TV Joj, za ňou sa umiestnila Jednotka s 19 percentami.