StoryEditor

Semifinále Talentu a V siedmom nebi víťazom prvého adventného víkendu

02.12.2019, 14:00
Autor:
hrnhrn
Počas víkendu pritiahla k obrazovkám viac divákov svojím programom televízia Joj.

Po troch mesiacoch na obrazovkách speje ku koncu talentová šou Česko Slovensko má talent. Úspešná šou televízie Joj si aj s predposlednou časťou obhájila pozíciu najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa. Definitívne rozhodnutie, ako bude vyzerať finálová zostava deviatich súťažiacich, sledovalo v sobotu 30. novembra 451-tisíc divákov.

V obchodnej skupine mladších divákov 12-54 rokov to pre Jojku znamenalo trhový podiel 23,6 percenta. Ostreľovač na Markíze si pripísal podiel pod 17 percentami a Záhady tela na Jednotke 11,5 percentný podiel. V tejto cieľovej skupine divákov bolo najsledovanejšou reláciou dňa Počasie na Markíze. Dosiahlo sledovanosť nad 10 percentami a trhový podiel takmer 30 percent.

Počas prvej adventnej nedele kraľovalo večernému vysielaniu V siedmom nebi, ktoré si pozrelo 589-tisíc divákov. V cieľovej skupine mladších divákov dosiahla Jojka 22,6 percentný trhový podiel, filmová ponuka Markízy 96 hodín: Zúčtovanie si pripísala trhový podiel pod 18 percentami a Rukojemník na Jednotke 9 percent.

Dvojka RTVS, ktorá vysielala Svetový pohár v zjazdovom lyžovaní, kde obsadila Petra Vlhová druhé miesto v slalome, dosiahla trhový podiel 14,7 percenta.

TASR/AP

​V tejto cieľovej skupine bola celkovo najsledovanejšou reláciou dňa Najlepšie počasie na TV Joj, ktoré dosiahlo sledovanosť nad 10 percentami a trhový podiel takmer 25 percent. Relácia bola zároveň aj najsledovanejším programom týždňa, keď si ju pozrelo 680-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Z nedeľných obedňajších politických diskusií bolo najsledovanejšie Na telo na Markíze. Duel s hosťami Igorom Matovičom a Jurajom Blanárom sledovalo 373-tisíc divákov, čo je druhý najlepší výsledok v rámci tejto jesene. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla diskusia sledovanosť takmer 5 percent a trhový podiel 20,5 percenta. V oboch týchto cieľových skupinách išlo s výrazným odstupom o najsledovanejšiu nedeľnú politickú diskusiu.

01 - Modified: 2019-12-09 10:37:00 - Feat.: 0 - Title: Horná Dolná nateraz skončila. S premiérovými časťami sa vráti opäť na jar 02 - Modified: 2019-11-28 15:41:21 - Feat.: 0 - Title: Extrémne premeny Slovensko skončili. Markíza potvrdila ďalšiu sériu 03 - Modified: 2019-11-29 11:33:59 - Feat.: 0 - Title: Reality šou zo života Zuzany Plačkovej nezožala úspech. Instaqueen oslovila len 110-tisíc divákov 04 - Modified: 2019-11-28 15:41:03 - Feat.: 0 - Title: Delukse dospelo do finále. Jojka má pripravené ďalšie novinky, ktoré uvedie budúci rok 05 - Modified: 2019-11-29 18:09:54 - Feat.: 0 - Title: Utajený šéf opäť suverénne zvíťazil. Šéfa Matadoru v role brigádnika si pozrelo takmer 660-tisíc divákov 06 - Modified: 2019-11-26 10:52:59 - Feat.: 0 - Title: Televízie si podelili divákov: Markíza lídrom cez týždeň, Joj cez víkendy
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. október 2024 14:41