Po troch mesiacoch na obrazovkách speje ku koncu talentová šou Česko Slovensko má talent. Úspešná šou televízie Joj si aj s predposlednou časťou obhájila pozíciu najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa. Definitívne rozhodnutie, ako bude vyzerať finálová zostava deviatich súťažiacich, sledovalo v sobotu 30. novembra 451-tisíc divákov.
V obchodnej skupine mladších divákov 12-54 rokov to pre Jojku znamenalo trhový podiel 23,6 percenta. Ostreľovač na Markíze si pripísal podiel pod 17 percentami a Záhady tela na Jednotke 11,5 percentný podiel. V tejto cieľovej skupine divákov bolo najsledovanejšou reláciou dňa Počasie na Markíze. Dosiahlo sledovanosť nad 10 percentami a trhový podiel takmer 30 percent.
Počas prvej adventnej nedele kraľovalo večernému vysielaniu V siedmom nebi, ktoré si pozrelo 589-tisíc divákov. V cieľovej skupine mladších divákov dosiahla Jojka 22,6 percentný trhový podiel, filmová ponuka Markízy 96 hodín: Zúčtovanie si pripísala trhový podiel pod 18 percentami a Rukojemník na Jednotke 9 percent.
Dvojka RTVS, ktorá vysielala Svetový pohár v zjazdovom lyžovaní, kde obsadila Petra Vlhová druhé miesto v slalome, dosiahla trhový podiel 14,7 percenta.
V tejto cieľovej skupine bola celkovo najsledovanejšou reláciou dňa Najlepšie počasie na TV Joj, ktoré dosiahlo sledovanosť nad 10 percentami a trhový podiel takmer 25 percent. Relácia bola zároveň aj najsledovanejším programom týždňa, keď si ju pozrelo 680-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Z nedeľných obedňajších politických diskusií bolo najsledovanejšie Na telo na Markíze. Duel s hosťami Igorom Matovičom a Jurajom Blanárom sledovalo 373-tisíc divákov, čo je druhý najlepší výsledok v rámci tejto jesene. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla diskusia sledovanosť takmer 5 percent a trhový podiel 20,5 percenta. V oboch týchto cieľových skupinách išlo s výrazným odstupom o najsledovanejšiu nedeľnú politickú diskusiu.