StoryEditorSlovenská politika sa robí na Facebooku. Do reklamy najviac investovali OĽaNO a poslanec Blaha
Pozrite si, ktorí politici majú najväčší úspech na sociálnych sieťach a ktoré strany či hnutia investovali najviac do reklamy.
Sociálne siete sú dnes jednou z mála ciest, ako byť v obraze, priamo komunikovať s ľuďmi a rýchlo dostávať spätnú väzbu. Niet sa preto čo čudovať, že aj politika sa odohráva práve na sociálnych sieťach. Medzi hlavné komunikačné kanály slovenských politikov a politických strán patria Facebook a Instagram. Ich príspevky oslovujú často stovky tisíc voličov.
S akým úspechom na nich komunikujú naši vládni predstavitelia a poslanci parlamentu, sa pozrel tím z agentúry Katedra Komunikácie, ktorý od začiatku roka 2020 sleduje na týždennej báze relevantné dáta z ich facebookových a instagramových profilov. Na ich základe zostavil rebríček politikov s najvyšším počtom interakcií (reakcie, komentáre a zdieľania) a rebríček výdavkov politických strán za reklamu na sociálnych sieťach.
Minuloročné...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-09-14 10:20:02 - Feat.: - Title: 2muse Talks: Dobrý prieskum dokáže priniesť kvalitné dáta a pomôcť aj v komunálnych voľbách
02 - Modified: 2022-08-19 03:43:01 - Feat.: - Title: Prieskum: Ktoré značky pív obľubujú Slováci?
03 - Modified: 2022-08-16 12:12:51 - Feat.: - Title: Prieskum: Sledujete profily svojich obľúbených značiek na sociálnych sieťach?
04 - Modified: 2022-08-15 17:37:13 - Feat.: - Title: Prieskum: Využívanie streamovacích služieb na Slovensku. Číslom jeden je Netflix
05 - Modified: 2022-08-08 10:50:17 - Feat.: - Title: Slovenská asociácia výskumných agentúr prijala nového člena