StoryEditor

Slovenská politika sa robí na Facebooku. Do reklamy najviac investovali OĽaNO a poslanec Blaha

03.02.2022, 14:00
Autor:
hrnhrn
Pozrite si, ktorí politici majú najväčší úspech na sociálnych sieťach a ktoré strany či hnutia investovali najviac do reklamy.

Sociálne siete sú dnes jednou z mála ciest, ako byť v obraze, priamo komunikovať s ľuďmi a rýchlo dostávať spätnú väzbu. Niet sa preto čo čudovať, že aj politika sa odohráva práve na sociálnych sieťach. Medzi hlavné komunikačné kanály slovenských politikov a politických strán patria Facebook a Instagram. Ich príspevky oslovujú často stovky tisíc voličov.

S akým úspechom na nich komunikujú naši vládni predstavitelia a poslanci parlamentu, sa pozrel tím z agentúry Katedra Komunikácie, ktorý od začiatku roka 2020 sleduje na týždennej báze relevantné dáta z ich facebookových a instagramových profilov. Na ich základe zostavil rebríček politikov s najvyšším počtom interakcií (reakcie, komentáre a zdieľania) a rebríček výdavkov politických strán za reklamu na sociálnych sieťach.

Minuloročné...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-03-18 08:57:48 - Feat.: - Title: Ako vidia marketingové aktivity bežní spotrebitelia a ako ľudia z fachu?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. jún 2025 11:23