Posledný deň roka uprednostnili diváci programovú ponuku televízie Joj. Televízia opäť stavila na osvedčenú kombináciu Inkognita a Všetko, čo mám rád a zopakovala si s ňou silvestrovský úspech z predchádzajúcich dvoch rokov. Markíza uspela na Nový rok so svojou filmovou ponukou.
Najsledovanejším nespravodajským programom Silvestra bolo Inkognito, ktorým odštartovala Joj večernú zábavu. Pozrelo si ho 635-tisíc divákov, čo znamenalo trhový podiel 25,7 percenta v cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov.
Milujem Slovensko si na Jednotke pozrelo 430-tisíc divákov s podielom na trhu 17,5 percenta. Chart Show malo 370-tisíc, čo pre Markízu znamenalo v tejto cieľovej skupine 15 percentný trhový podiel.
V druhej časti večera priniesla Joj špeciálny zostrih relácií Všetko čo mám rád z roku 2019. Sledovalo ho 615-tisíc divákov a dosiahlo trhový podiel 25,8 percenta. Vysoký počet divákov mala aj Marcinova talkshow Neskoro večer, ktorú si na Jednotke pozrelo 591-tisíc divákov a dosiahla podiel 24,7 percenta. Repríza komédie Babovřesky 3 si na Markíze pripísala podiel na úrovni len 10 percent.
Polnoc patrila už tradične Jednotke a odpočítavaniu začiatku Nového roka a hymne. Pri obrazovkách bolo 730-tisíc divákov.
Po polnoci dominovala opäť televízia Joj so silvestrovským vydaním Všetko, čo mám rád. Pri obrazovkách bolo 633-tisíc divákov a televízia mala takmer 32 percentný trhový podiel.
Po slabom Silvestri zabodovala Markíza na Nový rok s filmovou premiérou českej komédie Po čem muži touží. Sledovalo ju 566-tisíc divákov a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V cieľovej skupine mladších divákov si pripísala trhový podiel 29,6 percenta. Sváko Ragan na Jednotke zaznamenal 15,5 percenta a premiéra filmu Psie dni na Joj trhový podiel len 12,3 percenta.
Celkovo boli najsledovanejšími programami Nového roka hlavné spravodajské relácie. Noviny TV Joj si pozrelo 713-tisíc divákov, Televízne noviny na Markíze 627-tisíc divákov a Správy RTVS mali 407-tisíc divákov.