Oteckovia boli v pondelok 20. januára opäť najsledovanejším nespravodajským programom dňa a dosiahli svoj najlepší tohtoročný výsledok. Pozrelo si ich 516-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V cieľovej skupine mladších, 12-54 ročných divákov, ich prekonali len hlavné spravodajské relácie. Hlavný večerný program mal nižšiu sledovanosť a tiež trhové podiely.
Oteckovia v tejto cieľovej skupine dosiahli svoju najvyššiu tohtoročnú sledovanosť 9,9 percenta a vysoký trhový podiel 34,3 percenta. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 12 percent, Duel na Jednotke RTVS 13,7 percenta a nasledujúca relácia 5 proti 5 9,3 percenta.
Na porovnanie, hlavný večerný program si v rovnakej cieľovej skupine pripísal nižší trhový podiel ako podvečerní Oteckovia. Inkognito na Joj dosiahlo podiel na trhu 23,6 percenta, Zabijakov osobný strážca na Markíze 22,4 percenta a Tri sekundy na Jednotke RTVS 8,3 percenta. Najviac divákov v širšej cieľovej skupine malo Inkognito, pozrelo si ho 565-tisíc divákov.
Pondelkový rebríček sledovanosti ovládla v oboch hlavných cieľových skupinách hlavná spravodajská relácia televízie Markíza Televízne noviny. V cieľovej skupine divákov 12-54 rokov dosiahli druhý najvyšší rating 11,1 percenta a doposiaľ rekordný trhový podiel 32,1 percenta od začiatku tohto roka. Pri obrazovkách bolo 673-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je zatiaľ ich najlepší tohtoročný výsledok. Nasledujúce Počasie obsadilo druhé miesto v oboch hlavných cieľových skupinách. Pozrelo si ho 633-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je rovnako druhý najlepší výkon od začiatku roka 2020.