Dvanásťdielny seriál Hniezdo, ktorý RTVS uviedla na obrazovky Jednotky na začiatku tohto roka, naberá s každou epizódou viac divákov. Prvú epizódu si pozrelo 470-tisíc divákov, druhá už mala takmer pol milióna divákov (493-tisíc) a včerajšia tretia epizóda mala o viac než 90-tisíc divákov viac ako pri prvej časti. Celkovo bolo pri obrazovkách až 557-tisíc divákov, čo pre Jednotku to znamenalo trhový podiel 22,8 percenta v cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov.
Hniezdo sa od prvej epizódy stretáva s pozitívnymi reakciami divákov a drží si pozíciu najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa.
Na porovnanie, novinka televízie Joj Nový život prekonala pol miliónovú hranicu len so svojou prvou epizódou (544-tisíc divákov), s ďalšími časťami už klesla na úroveň okolo 450-tisíc divákov, kde sa stále drží. Oteckovia televízie Markíza mali v aktuálnej sezóne doposiaľ maximálne 516-tisíc divákov, čo je na denný seriál nadštandardný výkon. Hniezdo už v počte divákov dorovnalo aj minuloročný rekord Sestričiek, ktoré boli najúspešnejším seriálom posledného obdobia.
RTVS sa počas víkendov s programovou ponukou darí. Diváci pribudli aj folklórnej šou Zem spieva. V sobotu 25. januára dosiahla trhový podiel 19,6 percenta. Pozrelo si ju 427-tisíc divákov, čo bolo o 40-tisíc viac, než mala folklórna šou týždeň predtým. Úplne prvá epizóda ich však mala ešte o 20-tisíc viac.
V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov však bola sobotňajším lídrom televízia Markíza. S filmom Harry Potter a Polovičný princ dosiahla 21 percentný trhový podiel, Zem spieva zaznamenala trhový podiel 12,5 percenta. Celkovo najsledovanejšími reláciami dňa boli v tejto cieľovej skupine spravodajské relácie televízie Markíza, viac o ich výkonoch píšeme v tomto článku:
Piatkový prime-time patril tiež Jednotke, ktorá odštartovala 17. januára už siedmu sériu vedomostnej šou Čo ja viem. Druhé pokračovanie šou s moderátorom Marcelom Merčiakom si pozrelo v piatok 25. januára 447-tisíc divákov. S trhovým podielom 22,1 percenta bolo najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa a lídrom na trhu v čase jej vysielania v cieľovej skupine 12+. Vedomostná šou zaznamenala aj rekord v zapojení sa súťažiacich v aplikácii. Interaktívny prvok relácie využilo až 27 521 divákov, čo je rekordný počet súťažiacich v rámci všetkých sérií Čo ja viem.