Spoločnosť PMT realizuje elektronické meranie sledovanosti televízií prostredníctvom peoplemetrov. V súčasnosti prebieha výberové konanie na nového dodávateľa merania, ktoré bude okrem sledovanosti televízií merať tiež online, prípadne aj počúvanosť rádií. Víťaz tendra bude známy do konca apríla, aj keď porovnávanie ponúk bude náročné, hovorí Vladimír Fatika, výkonný riaditeľ spoločnosti PMT.
V akom stave je momentálne výberové konanie a kedy ho plánujete ukončiť?
V najbližších týždňoch čakáme na postupné odovzdávanie vypracovaných ponúk k zadanému projektu od troch oslovených subjektov. Posledný termín na odovzdanie je v polovici februára tohto roka. Následne budú prebiehať hodnotenia ponúk z hľadiska splnenia požadovaných náležitostí, navrhnutej metodiky k jednotlivým mediatypom, prebehnú prezentácie jednotlivých ponúk. Predpokladáme, že celkový proces výberu nového dodávateľa by sa mal ukončiť koncom apríla podpisom zmluvy o službách. Samozrejme, bude záležať aj na rozsahu spracovania projektov, takže tento termín sa môže aj mierne posunúť.
Aké novinky prinesie nové meranie?
Nové meranie bude reflektovať vývoj, ktorým televízny trh prechádza. Najzákladnejšou požiadavkou v zadaní je meranie televízneho vysielania a jeho rozšírenie...
Zostáva vám 85% na dočítanie.