Spevácka súťaž SuperStar sa stala v nedeľu 8. marca v strategickej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov suverénne najsledovanejším nespravodajským programom celého uplynulého týždňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V tejto cieľovej skupine dosiahla šou televízie Markíza doposiaľ druhú najvyššiu sledovanosť 11,1 percenta a rekordný trhový podiel 29,6 percenta. Medzitýždenne si z hľadiska sledovanosti polepšila o 0,4 percentuálneho bodu a trhový podiel jej narástol o 2,8 bodu.
SuperStar v čase vysielania porazila konkurenčné programy. Šou V siedmom nebi zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel 15,9 percenta a seriál Hniezdo na Jednotke RTVS dosiahol podiel na trhu 19 percent.
Hniezdo si však opäť potvrdilo pozíciu najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa v širšom publiku. Celkovo si ôsmu epizódu pozrelolo 554-tisíc divákov. Štvrtý zostrih toho najzaujímavejšieho z kastingov SuperStar si nenechalo ujsť celkovo 506-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov
Obidvom programom v porovnaní s minulotýždňovými epizódami pribudli diváci. SuperStar si voči predchádzajúcej úvodnej časti pripísal o 22-tisíc divákov viac, Hniezdu pribudlo 26-tisíc divákov. Pre RTVS bol seriál opäť najsledovanejším programom dňa, nad pol miliónovou hranicou sa drží s každou epizódou už od 3. časti.
Najsledovanejšie spravodajstvo
Počas víkendu obsadzovala prvé miesta v rebríčkoch sledovanosti hlavná spravodajská relácia Markízy Televízne noviny, ďalší výrazný úspech si pripísala aj nedeľná politická diskusná relácia Na telo.
Televízne noviny boli najsledovanejším programom dňa v oboch cieľových skupinách v sobotu aj nedeľu. Nedeľné vydanie Televíznych novín sa stalo absolútne najsledovanejším programom uplynulého týždňa v oboch hlavných cieľových skupinách. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo druhý najvyšší tohtoročný rating 11,4 percenta a nadpriemerný trhový podiel 29,5 percenta. Pri obrazovkách bolo 658-tisíc divákom starším ako 12 rokov, čo je tretí najvyšší počet od začiatku tohto roka.
Ďalší výrazný úspech si pripísala popoludňajšia politická diskusia Na telo s moderátorom Michalom Kovačičom. Včerajšie vydanie, ktorého hosťom bol dezignovaný slovenský premiér Igor Matovič, pritiahlo k obrazovkám až 504-tisíc divákov starších ako 12 rokov. O 5 minút 12 sledovalo na Jednotke 426-tisíc divákov.
V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo Na telo vo svojej súčasnej ére taktiež tretí najvyšší rating 7,9 percenta a druhý najlepší trhový podiel 28,8 percenta. V oboch hlavných cieľových skupinách išlo o najsledovanejšiu politickú diskusiu uplynulého týždňa.