TV Markíza
StoryEditor

Televízne noviny, Počasie a špeciál s Matovičom najsledovanejšími programami dňa

03.04.2020, 16:10
Autor:
redred
Skupina Markíza vo štvrtok zaznamenala doposiaľ najvyšší tohtoročný trhový podiel v prime-time.

Aktuálna celospoločensky zložitá situácia v súvislosti s šíriacou sa pandémiou nového koronavírusu zvyšuje divácky záujem o aktuálne informácie. Tri najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti obsadili vo štvrtok 2. apríla večerné spravodajské relácie, ktoré odvysielala televízie Markíza.

Najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc sa stali Televízne noviny, ktoré v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahli sledovanosť 12,6 percenta a trhový podiel 33,4 percenta.

Hlavná spravodajská relácia Markízy bola divácky najúspešnejším programom štvrtka aj v širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov, keď si ich nenechalo ujsť 678-tisíc divákov.

​Druhé miesto v štvrtkovom rebríčku sledovanosti obsadila nasledujúca relácia Markízy Počasie, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala sledovanosť 12 percent a trhový podiel 30,6 %. Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala celkovo 666-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov.

Večerný spravodajský špeciál Koronavírus: Mimoriadna relácia bol najsledovanejšou večernou reláciou z ponuky všetkých staníc. Diskusiu moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s premiérom Igorom Matovičom, odborníkmi z lekárskeho prostredia či herečkou Petrou Polnišovou sledovalo celkovo 537-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V rebríčku sledovanosti v cieľovej skupine 12-54 relácii patrila tretia priečka s vysokým ratingom 10,9 percenta a trhovým podielom 26,2 percenta. Noviny špeciál zaznamenali na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 6,9 percnta a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS podiel na trhu 11,8 percenta.

Jednotkou na trhu bol v čase vysielania tiež nasledujúci komediálny seriál Horná Dolná, ktorého prvá včerajšia epizóda v cieľovej skupine 12-54 dosiahla sledovanosť 8,5 percenta a trhový podiel 23,6 percenta, čo ju vynieslo na štvrté miesto v štvrtkovom rebríčku sledovanosti. V rovnakom čase vysielaná relácia Na hrane zaznamenala na TV Joj v tejto cieľovej skupine trhový podiel 11,2 percenta.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 36,7 %), pričom v hlavnom vysielacom čase zaznamenala doposiaľ najvyšší trhový podiel od začiatku roku 2020.

01 - Modified: 2020-05-11 13:21:05 - Feat.: 0 - Title: Strategický online denník: Prinášame najnovšie informácie z marketingu a médií v čase pandémie 02 - Modified: 2020-05-05 18:36:10 - Feat.: 0 - Title: Koronavírus. Téma, ktorá sa v marci podpísala na rekordnej návštevnosti webov 03 - Modified: 2020-03-31 14:23:41 - Feat.: 0 - Title: Veľká noc v televíziách: Premiéry kinohitov a animovaných rozprávok 04 - Modified: 2020-03-31 16:42:41 - Feat.: 0 - Title: Spravodajstvo na čele diváckeho záujmu, úspešný štart tureckého seriálu Cennet 05 - Modified: 2020-03-27 06:17:27 - Feat.: 0 - Title: Oteckovia nateraz končia. Markíza ich sťahuje z obrazovky
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. október 2024 23:39