StoryEditor

Spravodajstvo na čele diváckeho záujmu, úspešný štart tureckého seriálu Cennet

31.03.2020, 18:40
Autor:
redred
Podvečerný hit Oteckovia sa tento týždeň s divákmi rozlúči.

Zvýšený divácky záujem o aktuálne informácie v čase pandémie nového koronavírusu naďalej pretrváva. Večerné spravodajské relácie televízií sa držia na najvyšších priečkach v rebríčku sledovanosti.

V pondelok 30. marca obsadili najvyššie priečky spravodajské relácie televízie Markíza. Najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné Televízne noviny. Informoval o tom Lukáš Kočišek, PR manažér televízie Markíza.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahli Televízne noviny nadpriemernú sledovanosť 13,9 percenta a rovnako aj trhový podiel 33,9 percenta. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si pozrelo celkovo 750-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Ďalšie najvyššie priečky v rebríčku obsadili nasledujúce spravodajské relácie Počasie a Športové noviny. Informácie o počasí sledovalo 655-tisíc a športové spravodajstvo 503-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stal podvečerný seriálový hit Oteckovia, ktorý so sledovanosťou 10 percent a trhovým podielom 31,2 percent obsadil štvrté miesto v rebríčku sledovanosti. Pri obrazovkách Markízy bolo 497-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Mimoriadne opatrenia a zastavenie výroby v televíziách však majú dopad aj na seriálový hit Markízy, ktorý televízia tento týždeň definitívne sťahuje z vysielania. Poslednú epizódu Oteckov pred nútenou prestávkou odvysiela v stredu 1. apríla, od štvrtka 2. apríla obsadí podvečerný slot séria príbehov Rodinné prípady.

Nová turecká telenovela

TV Markíza

​Na obrazovkách televízie Doma s úspechom odštartovala turecká seriálová novinka Cennet. V oboch hlavných cieľových skupinách obsadila najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala úvodná epizóda trhový podiel 6,1 percenta a nasledujúca druhá časť 6,3 percenta. V širšej cieľovej skupine 12+ to znamenalo 202-tisíc a 211-tisíc divákov.

Najviac divákov si seriál Cennet pripísal v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré stanici Doma v čase vysielania seriálu zabezpečili priemerný podiel na trhu až 18,4 percenta.

01 - Modified: 2020-05-11 13:21:05 - Feat.: 0 - Title: Strategický online denník: Prinášame najnovšie informácie z marketingu a médií v čase pandémie 02 - Modified: 2020-03-31 14:23:41 - Feat.: 0 - Title: Veľká noc v televíziách: Premiéry kinohitov a animovaných rozprávok 03 - Modified: 2020-03-27 06:17:27 - Feat.: 0 - Title: Oteckovia nateraz končia. Markíza ich sťahuje z obrazovky 04 - Modified: 2020-03-31 08:18:00 - Feat.: 0 - Title: Obyčajná tvár sa stala najsledovanejším filmom tohto roka 05 - Modified: 2020-03-26 18:47:54 - Feat.: 0 - Title: Celoročný rekord opäť prekonaný, Počasie sa priblížilo k hranici 900-tisíc divákov 06 - Modified: 2020-03-17 13:47:29 - Feat.: 0 - Title: Mimoriadne relácie o koronavíruse sa stretli s vysokým diváckym záujmom. Televízne noviny sledovalo až 850-tisíc divákov
01 - Modified: 2025-11-26 07:07:17 - Feat.: - Title: Sľub vystrelil na absolútny rekord jesene, večer zabrala Metóda Markovič: Hojer 02 - Modified: 2025-10-16 20:44:41 - Feat.: - Title: Dunaj sa otriasa v základoch. Lukáš požiadal Adelu o ruku a Astrid zviedla Waltera 03 - Modified: 2025-09-03 15:17:52 - Feat.: - Title: Dunaj sa vrátil po letnej prestávke znovu ako neohrozený kráľ televíznych obrazoviek 04 - Modified: 2025-09-02 12:52:57 - Feat.: - Title: Začala sa horúca televízna jeseň. Ako dopadol dlhoočakávaný súboj o prime-time medzi Rančom a novinkou V zovretí? 05 - Modified: 2025-09-01 10:09:48 - Feat.: - Title: Prvý súboj jesene je tu. Priklonia sa diváci viac k Ranču alebo k novinke V zovretí?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. december 2025 14:34