pomozsusedovi.sk
StoryEditor

Joj Group podporila kampaň Ministerstva zdravotníctva. Zadarmo odvysielala 14 hodín spotov

30.04.2020, 13:35
Autor:
redred
Televízie Joj, Plus a Wau poskytli ministerstvu počas koronakrízy zadarmo svoj reklamný priestor.

Joj Group v čase koronakrízy poskytla štátu a osvetovým aktivitám 14 komerčných hodín vysielania zdarma a oslovila takmer 3,8 milióna divákov. ​

Aktuálna situácia s ochorením Covid-19 sa za posledné týždne stala hlavnou témou dňa. Komerčný vysielateľ si uvedomuje si vážnosť situácie a silu televízie efektívne informovať najširšie masy. Preto Joj Group od polovice marca podporila informačnú kampaň Ministerstva zdravotníctva a kampaň Pomôž susedovi.

Kampaň Ministerstva zdravotníctva, vysielaná na staniciach Joj Group od 16. marca, prispieva k celkovému porozumeniu súčasnej situácie a poskytuje inštrukcie, ako sa v krízovom období správať. Na televíznych staniciach Joj, Plus a Wau sa odvysielalo k dnešnému dňu zdarma 580 spotov.

Od 21. marca môžu diváci na všetkých staniciach JOJ Group vidieť aj kampaň Pomôž susedovi o tom, ako pomáhať svoj im susedom – seniorom, hlavnými protagonistami sú Táňa Pauhofová a Ján Koleník. V rámci tejto kampane sa odvysielalo takisto zdarma 516 spotov.

„S podobnou situáciou, akej čelíme uplynulé mesiace, sme sa v novodobej histórii doteraz nestretli. Preto sme považovali za dôležité a samozrejmé poskytnúť náš mediálny priestor Ministerstvu zdravotníctva na informovanie čo najväčšieho počtu občanov SR. Popri tom sme urobili aj ďalšie kroky, ktoré, ako dúfame, pomáhajú našim divákom zvládnuť náročné obdobie,“ hovorí Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group.

Obe kampane zasiahli viac ako 3,8 milióna divákov, čo znamená, že oslovili viac ako 81 percent populácie v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov.

JOJ Group pripravila aj vlastnú kampaň, v ktorej sa pri logách všetkých staníc objavujú odkazy na odporúčané správanie obyvateľov Slovenska. Úlohou kampane bolo podporiť opatrenia vlády v čase ohrozenia koronavírusom.

01 - Modified: 2020-05-11 13:21:05 - Feat.: 0 - Title: Strategický online denník: Prinášame najnovšie informácie z marketingu a médií v čase pandémie 02 - Modified: 2020-04-02 08:39:57 - Feat.: 0 - Title: Život v televízii sa ani počas tejto mimoriadnej situácie nezastavil, hovorí šéf televízie Joj 03 - Modified: 2020-04-02 08:37:25 - Feat.: 0 - Title: Máme pripravených viacero krízových scenárov, hovorí šéf Markízy 04 - Modified: 2020-04-02 08:42:21 - Feat.: 0 - Title: Výpadky na príjmoch z reklamy budú niekoľko miliónové, hovorí riaditeľ RTVS Jaroslav Rezník
01 - Modified: 2020-12-21 12:04:50 - Feat.: - Title: Víťazmi koronakrízy sú Burger King, Curaprox či National Geographic 02 - Modified: 2020-10-31 16:51:46 - Feat.: - Title: Svetové agentúry píšu o Slovensku: Je to najväčšia krajina, ktorá robí masové testovanie 03 - Modified: 2020-10-28 09:23:32 - Feat.: - Title: Rokovanie rady RTVS sa presúva, Rezník je v preventívnej karanténe 04 - Modified: 2020-10-27 12:51:53 - Feat.: - Title: Roztržka v priamom prenose: Moderátor útočil na šéfa českých lekárov, vrátil mu to ďalší hosť 05 - Modified: 2020-11-03 09:16:11 - Feat.: - Title: Trump odmietol, že by vzdal boj s pandémiou, kritizoval médiá
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 23:44