V pondelok 5. októbra oslavuje mladšia televízia z portfólia JOJ Group svoje narodeniny. Vysielanie odštartovala pred dvanástimi rokmi, v roku 2008, pod názvom JOJ PLUS ako prvá z malých staníc najväčších hráčov slovenského televízneho trhu.
V priebehu rokov sa programové zameranie, vizuál i logo stanice zmenili a po obmenách sa teraz vracia späť k názvu JOJ PLUS, aby sa opätovne brandovo prepojila s hlavnou stanicou JOJ.
Stanica PLUS sa tak po rokoch vráti k oficiálnemu názvu JOJ PLUS, pod ktorým začala vysielať v roku 2008. Na trh vstupovala na trh s cieľom osloviť staršie cieľové skupiny, no postupnou zmenou v priebehu niekoľkých rokov začalo jej programovú ponuku vyhľadávať stále viac mladšie publikum, predovšetkým muži vo veku 35-54 rokov, no aj mladšie ženy.
Od roku 2011 do 2015 boli piliermi vysielacej štruktúry série CSI. V priemere si každú sériu pozrelo okolo 150-tisíc divákov, mužov i žien vo veku od 35 do 54 rokov. V roku 2011 začala PLUSka oslovovať oveľa mladších divákov seriálmi Simpsonovci a Futurama. K obrazovkám PLUSky tak prišli mladí muži a ženy vo veku 12-24, ale najsilnejšie publikum týchto animovaných seriálov tvorili mladí vo veku 12-14 rokov
X Factor a Oktagon
V roku 2014 priniesla PLUSka senzáciu: britský X Factor. Na obrazovky sa dostával 24 hodín po britskej premiére so slovenskými titulkami. O dva roky neskôr, v roku 2016, sa na obrazovke prvýkrát objavil Oktagon - súboje slovenských a českých bojovníkov MMA, ktorí boli považovaní medzi svojimi fanúšikmi za hviezdy. Oktagon má svoje miesto na obrazovkách PLUSky dodnes. Najsledovanejší bol zatiaľ legendárny súboj Végh versus Vémola, ktorý si v cieľovej skupine 12-54 pozrelo 217-tisíc divákov.
Zameranie na filmy
Od začiatku roka 2019 sa PLUSka stala viac filmovou televíziou. Uviedla napríklad Kuriér I.,II., T-34, Strážcovia Galaxie, Marťan, Chatrč, Mina, Vykúpenie z väznice Showshank, Černí baroni, Jánošík a ďalšie. PLUSka ponúka svojim divákom aj ďalší žáner – záznamy koncertov populárnych slovenských skupín a interprétov, najsledovanejšími boli koncerty IMT Smile a Kandráčovcov. Najlojálnejšími divákmi stanice sú stále muži a ženy vo veku od 35 do 54 rokov.
Nová programová ponuka
V pondelok 5. októbra sa PLUSka predstaví trhu v novej staničnej grafike. Špirála v logu, spoločná s televíziou JOJ, odkazuje na to, že stanica je jej sparing partnerom.
Nová etapu JOJ PLUS odštartuje pondelkovou večernou premiérou oscarovej snímky Podoba vody. Postupne do štruktúry stanice pribudne viac filmových premiér aj filmov mesiaca. Diváci sa môžu tešiť na tituly ako Valhala: Súboj bohov, Creed 2, Súboj pohlaví a obľúbené Marvelovky.
Každý pondelok ponúkne JOJ PLUS aj pravidelne Kinoplus. Do vysielacej štruktúry tiež zaradí nové reality seriály – Zlato v garáži (Garage Gold) či Poklady z blšáku (Flea Market Flip). Kým v seriáli Poklady z blšáku sa súťažiaci snažia kúpiť a oprášiť zaujímavé starožitnosti s cieľom predať ich ako nové, v seriáli Zlato v garáži ponúkajú tzv. Garážoví bratia upratovacie služby garáží, pivníc či iných priestorov zdarma – ak si ale môžu nechať cennosti, ktoré pri upratovaní nájdu.