Dnes už legendárny komediálny seriál Susedia sa v pondelok 9. novembra vrátil na obrazovky televízie Markíza s výrazným úspechom.
Prvá premiérová epizóda po jarnom prerušení aktuálnej 8. série, ktoré si vynútila koronakríza, sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahla nová časť Susedov s názvom Policajná akadémia I. nadštandardnú sledovanosť 9,1 percenta a trhový podiel 25 percent. Najvyšší trhový podiel až 40 percent pritom zaznamenala v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov.
Konkurenčné programy v danom čase zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v cieľovej skupine 12-54 podiel na trhu 17,6 percenta a film Banklady na Jednotke RTVS podiel na trhu 7,5 percenta.
Návrat Susedov na obrazovky si pozrelo celkovo 472-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Po dlhom čase tak porazili v počte divákov konkurenčné Inkognito, ktoré sledovalo 429-tisíc divákov. Zábavná relácia sa bez divákov v publiku nevie vrátiť na svoje predchádzajúce výkony.
Novú sezónu Susedov odštartovala Markíza už na jar, kvôli koronakríze ich však po dvoch odvysielaných častiach stiahla z obrazovky. Pri jarnom štarte si však pripísali doposiaľ najnižšiu sledovanosť pri novej sérii, zaznamenali len 7 percent a podiel na trhu 19,5 percenta v cieľovej skupine 12-54, celkový počet divákov nad 12 rokov bol 364-tisíc. Vyššiu sledovanosť mala na jar aj nasledujúca novinka Pán profesor.
Markíza vrátila Pána profesora na obrazovky v septembri už do hlavného vysielacieho času a seriál sa minulý týždeň s divákmi rozlúčil ako najúspešnejšia novinka jesene.
Najsledovanejším programom dňa sa v pondelok stali v oboch hlavných cieľových skupinách Televízne noviny Markízy, podvečeru tradične kraľovali Oteckovia.
Televízne noviny si v cieľovej skupine 12-54 pripísali rating 12,2 percenta a trhový podiel 32,7 percenta. Pozrelo si ich 678-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Podvečerní Oteckovia dosiahli v cieľovej skupine 12-54 rating 8,5 percenta a trhový podiel 28,4 percenta, pričom v rebríčku sledovanosti predstihli úplne všetky programy konkurenčných staníc. Ďalšie osudy štvorice oteckov si pozrelo 432-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Rekord sezóny si pripísali začiatkom novembra s 509-tisíc divákmi.