V nedeľu večer nasadila televízia Joj v televíznej premiére novú „evitovku“ Príliš osobná známosť, ktorá mala v kinách mimoriadne úspešnú premiéru na začiatku tohto roka. Do silnej filmovej konkurencie Markíza nasadila namiesto premiéry reprízovú epizódu zábavnej šou 2 na 1 s hosťom Mariánom Čekovským.
2 na 1 s Mariánom Čekovským bolo najsledovanejšou epizódou prvej série, ktorú Markíza odvysielala na jar minulého roka. Pripísala si rating až 11,5 percenta a podiel na trhu 34,3 percenta v cieľovej skupine 12-54, pozrelo si ju 577-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V terajšej repríze zaznamenala rating 8,4 percenta a trhový podiel 21,3 percenta.
Lídrom v tejto cieľovej skupine bola Príliš osobná známosť s 9,8 percentnou sledovanosť a podielom na trhu 26,2 percenta. V prípade divákov starších ako 12 rokov si obidva programy pozrelo rovnaký počet divákov, 441-tisíc.
Pre skupinu Joj bola nedeľa úspešným dňom, pripísala si víťazstvo celodenne aj v prime time, a to v rámci univerzálneho publika aj obchodne relevantnej cieľovej skupine.
V sobotu sa opäť predsadila RTVS
V sobotňajšom programe si Markíza pripísala pozíciu lídra v mladšom publiku, Jednotka zabodovala v univerzálnom.
Večerný film Markízy Ako zbaliť milionára bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa v cieľovej skupine divákov 12-54 s ratingom 9,5 percenta a trhovým podielom 24,3 percenta. Pozrelo si ho 401-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Záhady tela na Jednotke RTVS sledovalo 431-tisíc divákov, čím si Jednotka pripísala prvenstvo v širšej skupine divákov. Trhovým lídrom bola aj nasledujúca Pumpa, na ktorú zavítal aj bývalý šéf parlamentu Andrej Danko a novinári - redaktorka Denníka N Monika Tódová a šéfredaktor Aktualít Peter Bárdy. Pri obrazovkách Jednotky bolo 344-tisíc divákov. Vysokú sledovanosť mala aj nasledujúca talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 264-tisíc divákov.
Televízia Joj odvysielala ďalšiu epizódu seriálu Uhorčík a do finále dospela Zlatá maska. Víťazom šou sa stala maska Bubáka, v ktorej sa ukrývala herečka a speváčka Lucia Siposová. Výpravná svetová šou mala byť jesenným lídrom Jojky, u divákov však prepadla a televízia ju presunula z lukratívneho nedeľného prime-time do neskoršieho vysielacieho času v soboty, kde ju dovysielala. Finále malo v cieľovej skupine 12-54 podiel na trhu 12 percent.
Piatkovým lídrom Farma
Najsledovanejším piatkovým nespravodajským programom bola reality šou Markízy Farma. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov si pripísala sledovanosť 7,5 percenta a podiel na trhu 20,9 percenta. Pozrelo si ju 430-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Porazila tak film Dumbo na Joj aj Milujem Slovensko, ktorú na Jednotke RTVS sledovalo 417-tisíc divákov. Zábavná šou si však voči predchádzajúcemu týždňu polepšila o 17-tisíc divákov.