Televízia Joj bola počas utorka 17. novembra najsledovanejšou televíziou v hlavnom vysielacom čase. Najviac divákov si počas sviatočného večera pozrelo romantickú komédiu Ženská na vrchole.
V utorok 17. novembra sa stala celkovo najsledovanejším nespravodajským programom dňa televízna premiéra česko-slovenskej komédie Ženská na vrchole. Pozrelo si ju až 497-tisíc divákov starších ako 12 rokov a film tak dosiahol 24,4 percentný podiel na trhu v tejto cieľovej skupine. Najviac divákov mal medzi ženami vo veku 45 až 54 rokov, ktoré zaznamenali podiel na trhu až 38 percent. TV JOJ je hlavným partnerom tejto komédie, ktorá bola v roku 2019 štvrtým najnavštevovanejším slovenským filmom v kinách.
Úspech si televízia Joj pripísala aj v nedeľu 15. novembra, kedy uviedla na obrazovku šou V siedmom nebi, ktorú vysiela už od roku 2014. Emotívna šou Vila Rozborila v réžii Petra Núñeza bola lídrom nedeľného večera, pozrelo si 511-tisíc divákov starších ako 12 rokov a Jojka mala trhový podiel takmer 22 percent v tejto cieľovej skupine.
Svoj ťažiskový projekt druhej polovice jesene nasadila televízia v rovnakom čase ako vlani, do Vianoc tak odvysiela šesť častí. Minulý rok odštartovalo V siedmom nebi so 622-tisíc divákmi.
Z nespravodajských relácií dosiahli v nedeľu vysokú sledovanosť tiež podvečerné magazíny, pričom Na chalupe malo najvyššiu sledovanosť od svojho vzniku v roku 2016. Reláciu pre chalupárov si pozrelo 445-tisíc divákov s podielom na trhu 23,4 percenta. Nasledujúce Nové bývanie si nenechalo ujsť viac ako pol milióna divákov s ešte vyšším podielom na trhu na úrovni takmer 25 percent v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov.
TOP programami nedele s najväčším počtom divákov boli spravodajské relácie televízie JOJ Najviac divákov si pozrelo Najlepšie počasie (633-tisíc) a Noviny TV Joj (620-tisíc).