Ako televízny producent má na konte relácie ako Partička, Kredenc, Vo štvorici po Slovensku či Dvaja na jedného. Produkoval filmy Cuky Luky či dokument 38 a jeho najnovším počinom je slovenská verzia internetovej televízie Mall.tv. Dano Dangl z produkčnej firmy Noemo hovorí o tom, ako sa novej televízii darí, ale aj o svojich ďalších pripravovaných projektoch.
V polovici septembra, necelý rok od začiatku vysielania internetovej televízie Mall.tv v susednej Českej republike, ste priniesli jej slovenskú verziu. Aké sú jej výsledky po dvoch mesiacoch?
Na začiatku sme si stanovili ciele, ktoré by sme mali dosiahnuť na to, aby sme boli spokojní. A zatiaľ sa nám ich darí plniť, povedané komunistickou rečou, na nejakých 120 percent.
Tak to ste mali správny odhad a ciele ste si nastavili realisticky.
V nastavovaní cieľov sme boli zo začiatku konzervatívni a nechceli sme mať veľké oči. Keď si to zoberieme, internetová televízia na Slovensku je v podstate startup.
Vstávate každé ráno s tým, že pozeráte v mobile, aká bola sledovanosť?
Úplne každé ráno nie, to by som sa zbláznil. Bol by som otrokom čísel. Aj keď ma to kedysi prenasledovalo, dnes už som v tom triezvejší. Výsledky sledovanosti ovplyvňuje toľko faktorov, že by som sa často trápil niečím, za čo na konci dňa ani nemôžem.
Pri štarte Mall.tv ste povedali, že projekt pobeží tri mesiace v pilotnom režime a potom sa rozhodnete, či budete pokračovať. Máte za sebou dva mesiace, už asi viete povedať, k akému rozhodnutiu dospejete.
Trojmesačná demo verzia slúži na to, aby sme si otestovali, čo bude najlepšie fungovať. Pripravil som...
Zostáva vám 85% na dočítanie.