Týždenník Eurotelevízia sa stal najpredávanejším časopisom posledných Vianoc. Dvojčíslo obľúbeného televízneho magazínu predalo viac ako 175 000 výtlačkov. Vyplýva to zo zverejnených čísel distribučných spoločností. Ide o najvyšší predaj za posledných 5 rokov.
Dvojčíslo Eurotelevízie prinieslo 200 strán kvalitného čítania na celé sviatky s tipmi na najlepšie filmy a seriály počas Vianoc. „Našej redakcii sa podarilo pripraviť čitateľsky atraktívne číslo a rekordný predaj vianočnej Eurotelevízie je dôkazom, že napriek zložitým a ekonomicky ťažkým časom kvalitný produkt zákazníci ocenia. Eurotelevízia je tu už 55 rokov, čo je tradícia, na ktorej staviame. Práve v čase, keď sa spoločenský život takpovediac zastavil, bol teda náš televízny program vítaným spoločníkom aj pre divákov, ktorí by si inak televíziu nezapli. Úspech vianočnej Eurotelevízie nás úprimne teší a motivuje do ďalšej práce,“ povedala šéfredaktorka Eurotelevízie Eva Vargová.
Týždenník Eurotelevízia je najstarší programový týždenník, vychádza od roku 1965. V roku 2020 oslávila 55. výročie na trhu. V minulosti ju čitatelia poznali pod pôvodným názvom Televízia, predpona Euro sa začala používať od roku 1991. Magazín patrí pod vydavateľstvo Mafra Slovakia, ktoré okrem iných titulov vydáva denník Hospodárske noviny, týždenníky Téma, Rytmus života či mesačníky Evita a Čarovné Slovensko. Do jeho portfólia patrí viac ako 50 tlačených titulov, okrem toho prevádzkuje niekoľko webových stránok vrátane www.hnonline.sk.
Stratégie sú súčasťou Mafra Slovakia.