Z ulíc hlavného mesta zmizne takmer 600 veľkých reklamných plôch. Mesto sa chce dohodnúť s významnými spoločnosťami na trhu OOH.
Mesto Bratislava prichádza s novým modelom, ktorý má výrazne zrýchliť odstraňovanie vizuálneho smogu v Bratislave. Primátor Bratislavy Matúš Vallo oznámil na začiatku februára, že vďaka pripravovanej dohode so skupinou BigMedia sa už tento rok majú v Bratislave začať odstraňovať stovky bilbordov, megabordov, informačno-reklamných tabúľ a citylightov.
Mesto sa tak chce vyhnúť zdĺhavému rozhodovaniu súdov a stavebných úradov, pre ktoré odstránenie reklamných stavieb a najmä tých nelegálne postavených bežne trvá roky.
Dohoda s najväčšou OOH spoločnosťou
Primátor Vallo uviedol, že podľa dohody BigMedia odstráni 75 percent svojich reklamných plôch na mestských pozemkoch, zaplatí 1 milión eur nedoplatkov na nájomno...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-01-26 16:50:30 - Feat.: 0 - Title: Primátor Vallo reaguje na petíciu za odstránenie nelegálnych bilbordov
02 - Modified: 2021-02-19 07:34:38 - Feat.: 0 - Title: Primátor Bratislavy chce významne obmedziť vonkajšiu reklamu
03 - Modified: 2018-11-29 13:30:04 - Feat.: 0 - Title: V Bratislave majú zmiznúť bilbordy z blízkosti škôl. Župan Droba ich chce nahradiť stromami
04 - Modified: 2018-11-12 08:52:33 - Feat.: 0 - Title: Mestá trápia vizuálny smog a čierne plochy. Aké riešenia majú noví primátori?
01 - Modified: 2023-05-10 09:42:44 - Feat.: - Title: OOH: Vyhrala jednoduchosť a elegancia. Do finále idú všetky tri prihlásené práce
02 - Modified: 2022-11-14 13:37:12 - Feat.: - Title: Mediálne agentúry: Čaká nás nová éra outdooru
03 - Modified: 2022-11-09 11:59:52 - Feat.: - Title: Ľudia sú informačne unavení, potrebujú jasné posolstvá. A to je úloha outdoorovej reklamy
04 - Modified: 2022-11-04 07:01:32 - Feat.: - Title: Špecializovaná príloha Stratégií Outdoor/Indoor 2022: Prečo je vonkajšia reklama stále obľúbená?
05 - Modified: 2022-06-08 11:41:53 - Feat.: - Title: Prospešný outdoor