Počas sobotného večera sa opäť tešila vysokej sledovanosti RTVS. Najviac divákov vo veku nad 12 rokov si pozrelo premiérové Záhady tela. Pri obrazovkách Jednotky ich bolo 444-tisíc, čo znamenalo medzitýždenný nárast o 66-tisíc divákov. Nasledujúcu Pumpu si pozrelo 363-tisíc divákov, o 61-tisíc divákov viac ako predchádzajúci týždeň.
V obchodnej cieľovej skupine divákov vo veku od 12 do 54 rokov si však večerné prvenstvo pripísali filmy na Markíze a Jojke. Môj dokonalý ex dosiahol na Jojke podiel na trhu 16,2 percenta a premiéra filmu Hra peňazí na Markíze 15,9 percenta. Záhady tela si v tejto cieľovej skupine pripísali trhový podiel 14,3 percenta a Pumpa 14,7 percenta.
Celkovo najsledovanejšími programami dňa boli v tejto cieľovej skupine Počasie a Televízne noviny na Markíze so sledovanosťou 10,0 a 9,9 percenta a podielmi na trhu 26,1 a 27,6 percenta. Televízne noviny boli aj celkovo najsledovanejším programom dňa s 583-tisíc divákmi vo veku nad 12 rokov.
V nedeľu boli celkovo najsledovanejším programom dňa Noviny TV Joj, ktoré si pozrelo 623-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V cieľovej skupine 12-54 patrilo prvenstvo Televíznym novinám Markízy so sledovanosťou 11 percent a podielom na trhu 28,2 percenta. Sledovalo ich 602-tisíc divákov nad 12 rokov.
Z nespravodajských programov si najviac divákov pozrelo politickú diskusiu Na telo na Markíze, kde bola v prvej časti relácie hostkou prezidentka Zuzana Čaputová. Pozrelo si ju 483-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo v cieľovej skupine 12-54 znamenalo rating 7,4 percenta a podiel na trhu 28,1 percenta. O 5 minút 12 na Jednotke si v tejto cieľovej skupine pripísalo podiel na trhu 17,2 percenta, pozrelo si ho 403-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Vysokú sledovanosť malo tiež zápolenie Petry Vlhovej v rámci Svetového pohára v zjazdovom lyžovaní v talianskom Val Di Fassa. Nedeľné Super G si nenechalo ujsť na Dvojke pred obedom až 444-tisíc divákov, v sobotu sledovalo priamy prenos zo zjazdu žien 343-tisíc divákov .
Viac divákov ako hlavné večerné programy mal v nedeľu aj podvečerný magazín Nové bývanie na Joj so 434-tisíc divákmi vo veku nad 12 rokov a podielom na trhu 23,5 percenta v cieľovej skupine 12-54.
Z hlavných večerných programov si pripísal prvenstvo film Pobrežná hliadka na Markíze so sledovanosťou 7,8 percenta a podielom na trhu 22,6 percenta v cieľovej skupine 12-54. Film Ten dvanásty si na Joj pripísal podiel na trhu 13 percent a Slovenský panteón na Jednotke necelých 7 percent v tejto cieľovej skupine.