StoryEditor

Televízia Prima od júna obmedzí pretáčania reklám v online vysielaní. Pripravuje novú kampaň

08.04.2022, 12:10
V kampani bude apelovať na to, že ide o pozitívny krok, spustí ju mesiac pred zavedením nových pravidiel.

Česká televízna skupina Prima otvorila vo februári tému zákazu alebo obmedzenia pretáčania reklamy pri spätnom sledovaní  programov v televíznych archívoch. Nové podmienky si chcela s operátormi dohodnúť od marca. Do portfólia televíznej skupiny patrí osem staníc: Prima, CNN Prima NEWS, Prima COOL, Prima MAX, Prima KRIMI, Prima LOVE, Prima ZOOM, Prima STAR a Prima SHOW.

Televízia zostala so svojou požiadavkou o...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-02-23 16:36:25 - Feat.: 0 - Title: Prima odložila obmedzenie pretáčania reklám v online vysielaní 02 - Modified: 2022-02-08 11:41:33 - Feat.: 0 - Title: Koniec pretáčania reklám v archíve? Česká televízia Prima nastavuje nové podmienky
01 - Modified: 2022-05-03 11:19:34 - Feat.: - Title: Televízie balansujú na hrane vypredanosti. Previs dopytu nad ponukou neustáva 02 - Modified: 2022-04-28 12:37:29 - Feat.: - Title: Prima spúšťa novú kampaň. Chce ňou odradiť divákov od pretáčania reklám 03 - Modified: 2022-04-14 05:56:47 - Feat.: - Title: Televízia Prima zaviedla meranie reklamy kombinujúce TV a on-line 04 - Modified: 2022-02-23 16:36:25 - Feat.: - Title: Prima odložila obmedzenie pretáčania reklám v online vysielaní 05 - Modified: 2022-02-08 11:41:33 - Feat.: - Title: Koniec pretáčania reklám v archíve? Česká televízia Prima nastavuje nové podmienky
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 03:33