StoryEditor

Tržby a zisk slovenských mediálnych domov. Pozrite sa, ako sa im minulý rok darilo

26.07.2021, 15:30
Trh klesal, no niektoré mediálne domy svoje tržby aj zisk dokázali zvýšiť.

Ani mediálny trh sa minulý rok nevyhol vplyvu pandémie. Podľa portálu MediaGuru, ktorý čerpal z dát na Finstate, klesli tržby najvýznamnejších mediálnych spoločností na Slovensku v porovnaní s rokom 2019 celkovo o 4,6 percenta.

Napriek náročnému roku nejde percentuálne o vysoký prepad, aj keď konečné výsledky sú pre každý mediálny dom rozdielne. De facto príjmy, až na pár výnimiek, poklesli všetkým.

Televízie sú na čele

Na čele rebríčka tržieb zostala spoločnosť Markíza-Slovakia s 96,4 miliónmi eur.

Opäť sa jej dokázala priblížiť iba spoločnosť Slovenská produkčná (TV JOJ) s 87 miliónmi, pričom Mac TV (držiteľ licencie na vysielanie staníc TV JOJ), nadobudla 22 miliónov eur. Spoločnosť Media RTVS utŕžila deväť miliónov. Tržby C.E.N. zastrešujúcej televíziu TA3 sa pre...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-07-13 07:48:47 - Feat.: 0 - Title: Hospodárskym novinám sa v rebríčku dôveryhodnosti naďalej darí. Z televízií vedie TA3 02 - Modified: 2021-06-14 10:42:42 - Feat.: 0 - Title: Šéf bývalého Perexu: Ozdravili sme značku Pravda, čo sa prejavilo aj rastom v online 03 - Modified: 2021-07-20 12:13:02 - Feat.: 0 - Title: Analýza sledovanosti televízií: Športový jún bez prekvapení
01 - Modified: 2016-09-27 12:58:44 - Feat.: - Title: Tomáš Kálmán: Médium sa pri natíve stáva reklamnou agentúrou
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 04:59