Ani mediálny trh sa minulý rok nevyhol vplyvu pandémie. Podľa portálu MediaGuru, ktorý čerpal z dát na Finstate, klesli tržby najvýznamnejších mediálnych spoločností na Slovensku v porovnaní s rokom 2019 celkovo o 4,6 percenta.
Napriek náročnému roku nejde percentuálne o vysoký prepad, aj keď konečné výsledky sú pre každý mediálny dom rozdielne. De facto príjmy, až na pár výnimiek, poklesli všetkým.
Televízie sú na čele
Na čele rebríčka tržieb zostala spoločnosť Markíza-Slovakia s 96,4 miliónmi eur.
Opäť sa jej dokázala priblížiť iba spoločnosť Slovenská produkčná (TV JOJ) s 87 miliónmi, pričom Mac TV (držiteľ licencie na vysielanie staníc TV JOJ), nadobudla 22 miliónov eur. Spoločnosť Media RTVS utŕžila deväť miliónov. Tržby C.E.N. zastrešujúcej televíziu TA3 sa pre...
Zostáva vám 85% na dočítanie.