StoryEditor

Slovnaft si vybral tri mediálne agentúry

02.11.2012, 15:10
Slovnaft si pre plánovanie a nákup mediálneho priestoru vybral tri agentúry - Unimediu, Starmediu a Universal McCann Bratislava. (+ Prečítajte si reakcie šéfov dvoch víťazných agentúr)

Slovnaft si pre plánovanie a nákup mediálneho priestoru vybral tri agentúry - Unimediu, Starmediu a Universal McCann Bratislava. (+ prečítajte si bezprostrednú reakciu jedného z víťazov)

Doteraz plánovanie a nákup mediálneho priestoru pre Slovnaft zabezpečovala Unimedia. Od budúceho roka chce mať Slovnaft k dispozícii ďalšie dve mediálne agentúry – Starmediu a Universal McCann Bratislava.

 

Spoločnosť sa tak rozhodla z dôvodu, „aby bola zabezpečená možnosť voľby najvýhodnejšej a najkvalitnejšej ponuky počas celého trvania ročného kontraktu s opciou na ďalší rok.“

Podobne má Slovnaft uzatvorené zmluvy aj napríklad s kreatívnymi a eventovými agentúrami alebo tlačiarňami pre reklamnú tlač.

„Našim cieľom je dostávať v každom čase čo najvyššiu kvalitu produktov a služieb od všetkých dodávateľov. Výber troch mediálnych agentúr sa na slovenskom trhu môže zdať na prvý pohľad ako neštandardný krok, rozhodli sme sa však vyskúšať tento model aj v oblasti nákupu mediálneho priestoru. Veríme, že sa nám podarí zachovať korektné vzťahy so všetkými vybranými spoločnosťami,“ uviedol Anton Molnár, riaditeľ Podnikovej komunikácie Slovnaftu.

 

Do konca roka ešte majú prebehnúť rokovania, na ktorých sa presne dohodnú podmienky spolupráce spoločnosti a mediálnych agentúr. Dovtedy si môžete prečítať reakcie šéfov dvoch víťazných agentúr v bezprostrednom rozhovore pre Strategie.sk: "Braňo Polák: Neviem si predstaviť model fungovania jedného klienta a troch mediálok" a "Vladimír Vokáľ: Nie je to víťazstvo pre nikoho z nás"

 

 

Rafinérska spoločnosť do tendra pozvala osem najväčších a najsilnejších mediálnych agentúr na trhu. Jeho podmienky aj rozhodujúce kritériá určila výberová komisia zložená zo zástupcov útvaru podnikovej komunikácie a nákupu tak, aby bol proces transparentný aj do vnútra spoločnosti. „Ponuky sa hodnotili vo viacerých kolách, pričom cena nebola jediným kritériom, avšak mala pomerne výraznú váhu na výsledku tendra, vysvetľuje Anton Molnár.

 

Zdroj: mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 14:02