Podľa informácií Stratégií sa do kresla šéfa obchodu JOJ Group vracia Martin Heržo, ktorého na tomto poste pred štyrmi mesiacmi nahradila Renáta Macková. Výkonná riaditeľka pre obchodnú stratégiu podľa našich zistení v televízii končí.
Dochádza tak nielen k ďalšej personálnej zmene od nástupu nového generálneho riaditeľa JOJ Marcela Gregu, ale ide zároveň o ďalší návrat bývalého top manažéra do televízie po tom, čo v novembri 2013 menil štruktúru manažmentu vtedajší riaditeľ František Borovský. Vo februári sa po trojmesačnej prestávke do JOJ vrátila tiež bývalá dlhoročná topmanažérka Ivana Semjanová na post šéfky marketingu, PR a analýz.
Aktualizácia: JOJ už potvrdila zmenu na pozícii šéfa obchodu a tiež to, že sa vedenie televízie dnes dohodlo s Renátou Mackovou, ktorá pracovala v televízii ako obchodná riaditeľka od novembra 2013, na ukončení vzájomnej spolupráce: "Ďakujem za korektnú spoluprácu a pani Mackovej prajem v jej ďalšej profesionálnej dráhe veľa úspechov," povedal generálny riaditeľ JOJ Group Marcel Grega.
Podľa oficiálnej tlačovej správy sa na pozíciu obchodného riaditeľa vracia Martin Heržo už od zajtra, 19. marca 2014.
Martin Heržo pracoval v JOJ na obchodnom oddelení od vzniku televízie a od roku 2007 do 2013 v nej pôsobil ako obchodný riaditeľ.
Zdroj: Miroslava Klempová

