Minulý týždeň bol relatívne stabilný. Slovenský televízny líder Markíza oproti predošlému týždňu celodenne klesol o tri desatiny bodu na 27,0 % v 12-54 a v hlavnom vysielacom čase mal 30,7 %, čo je o desatinu menej ako týždeň predtým.
Markíza odvysielala najsledovanejší program týždňa - stredajšie Televízne noviny - a takisto najsledovanejší nespravodajský program, ktorým sa stalo pondelkové Búrlivé víno. Na Markíze išla aj najsledovanejšia akvizícia, nedeľný film Parker (356 tisíc divákov v 12-54, rating 10,8 %, share 29,6 %).
Búrlivé víno malo minulý týždeň podiely od 30,6 do 33,6 %, podvečerný seriál Chlapi neplačú od 28,0 do 30,0 % a stredajšia ťažisková šou Hlas Česko Slovenska 31,9 % (372 tisíc divákov/rating 11,3 % v 12-54).
Televízia Doma, na ktorej obrazovkách finišovala telenovela Sila, získala celodenne podiel 4,7 % a v prime-time 3,6 %, Dajto 3,4/3,2 %. Skupina CME mala s troma kanálmi dokopy 35,0 % celodenne a 37,5 % v hlavnom vysielacom čase.
Top 5 najsledovanejších relácií TV Markíza v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Televízne noviny | Streda 26.3.2014 , 19:00:00 | 433 tisíc | 13,1 % | 40,9 % |
2. | Televízne noviny | Pondelok 24.3.2014 , 19:00:00 | 428 tisíc | 13 % | 39,4 % |
3. | Búrlivé víno | Pondelok 24.3.2014 , 20:28:26 | 422 tisíc | 12,8 % | 33,6 % |
4. | Televízne noviny | Sobota 29.3.2014 , 19:00:00 | 406 tisíc | 12,3 % | 42,6 % |
5. | Televízne noviny | Štvrtok 27.3.2014 , 19:00:00 | 404 tisíc | 12,3 % | 40,6 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Doma v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Sila | Štvrtok 27.3.2014 , 21:33:02 | 89 tisíc | 2,7 % | 9,5 % |
2. | Sila | Štvrtok 27.3.2014 , 22:32:04 | 87 tisíc | 2,6 % | 14,7 % |
3. | Sila | Pondelok 24.3.2014 , 22:31:29 | 79 tisíc | 2,4 % | 13,2 % |
4. | Sila | Utorok 25.3.2014 , 22:29:05 | 78 tisíc | 2,4 % | 12 % |
5. | Sila | Pondelok 24.3.2014 , 21:33:01 | 78 tisíc | 2,4 % | 8,1 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Dajto v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Strelec v ohrození | Štvrtok 27.3.2014 , 20:19:01 | 72 tisíc | 2,2 % | 6,6 % |
2. | Bláznivá strela 33 1/3: Posledný trapas | Utorok 25.3.2014 , 20:15:06 | 58 tisíc | 1,8 % | 5,1 % |
3. | Na dostrel | Streda 26.3.2014 , 20:16:02 | 58 tisíc | 1,8 % | 5,1 % |
4. | Tučniaky z Madagaskaru I. | Nedeľa 30.3.2014 , 19:56:36 | 55 tisíc | 1,7 % | 4,5 % |
5. | Drvivý dopad | Piatok 28.3.2014 , 20:17:00 | 52 tisíc | 1,6 % | 4,9 % |
Ak vás zaujímajú aj miesta 6. až 10. pre stanice skupiny Markíza, rozšírený rebríček nájdete v Google+ profile Stratégií.
Verejnoprávna RTVS mala vo svojej cieľovej skupine 12+ s Jednotkou celodenne 9,3 % a v prime-time 11,4 %, s Dvojkou 2,3/1,8 % a ako skupina dokopy približne 11,6/13,2 %. Jednotke sa cez víkend darilo s Poštou pre teba či Kolonádou a vysielala tiež volebné relácie.
Top 5 najsledovanejších relácií Jednotky v minulom týždni (12+)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Kolonáda | nedeľa 30.3.2014 , 20:21 | 431 tisíc | 9,2 % | 18,8 % |
2. | Pošta pre teba | sobota 29.3.14 , 20:21 | 389 tisíc | 8,3 % | 19,2 % |
3. | O 5 minút 12 | nedeľa 30.3.2014 , 11:55 | 348 tisíc | 7,4 % | 31,3 % |
4. | Góly - body - sekundy | nedeľa 30.3.2014 , 19:49 | 328 tisíc | 7 % | 16 % |
5. | Prezidentské voľby 2014 – Duel | streda 26.3.2014 , 20:15 | N/A | N/A | 15,2 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Dvojky v minulom týždni (12+)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Hokej - Extraliga - zápasy | sobota 29.3.14 , 17:51 | 122 tisíc | 2,6 % | 10,6 % |
2. | Máša a medveď | sobota 29.3.14 , 18:34 | 102 tisíc | 2,2 % | 7,7 % |
3. | Hokej - Extraliga - zápasy | sobota 29.3.14 , 16:58 | 94 tisíc | 2 % | 10,7 % |
4. | Apokalypsa - Hitler | sobota 29.3.14 , 20:04 | 93 tisíc | 2 % | 4,6 % |
5. | Hokej - Extraliga - štúdio | sobota 29.3.14 , 18:42 | 89 tisíc | 1,9 % | 6,5 % |
Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (13. týždeň, celodenne)
Markíza | 27,0 % | - 0,3 |
Joj | 16,5 % | - 0,3 |
Plus | 4,8 % | 0 |
Doma | 4,7 % | + 0,2 |
Dajto | 3,4 % | + 0,4 |
Wau | 1,7 % | - 0,1 |
Senzi | N/A | N/A |
Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (13. týždeň, celodenne)
Jednotka | 9,3 % | 0 |
Dvojka | 2,3 % | + 0,2 |
Čo ovplyvní sledovanosť v aktuálnom 14. týždni:
- voľby už nie sú v programe, vracajú sa klasické programové štruktúry
- štart prime-timovej šou Čo ja viem na Jednotke
- štart telenovely Fatmagül na Doma
- zmeny na Doma: o 20. hodine už nie je Frasier, ale Reflex
- Liga majstrtov v stredu na Jednotke
- zmeny v accesse na Plus - štartujú Ničitelia mýtov (MythBusters)
- zmeny na Dajto v sobotnom prime-time - zaradenie Mesta tieňov a posun Strážcu poriadku
Viac informácií o sledovanosti za minulý týždeň:
- správa Stratégií k sobote: Voľby v televízii: Kto ich zvládol a kto nie
- tlačová správa Markízy k pondelku: Televízne noviny a Búrlivé víno na vrchole rebríčka sledovanosti
- tlačová správa Markízy k štvrtku: Televízne noviny a Búrlivé víno víťazmi štvrtkového večera
- tlačová správa Markízy k víkendu: Na meno nového prezidenta SR čakalo najviac divákov s Markízou
- tlačová správa Joj k nedeli: X FACTOR ovládol ženské publikum
- tlačová správa RTVS k nedeli: Volebná nedeľa s RTVS
- tlačová správa TA3 k víkendu: Voľby priniesli TA3 mimoriadnu sledovanosť
zdroj dát: PMT/TNS SK
Poznámka: rebríček kanálov Markízy a Joj obsahuje všetky najsledovanejšie relácie - aj tie, čo sa opakujú. Top 5 staníc skupiny RTVS obsahuje v prípade opakujúcich sa relácií len výsledok tej najsledovanejšej.
Zdroj: Ivan Krasko