Peter Marcin
StoryEditor

Markíza a Joj sa pobijú eventmi: Športovec roka verzus Srdce pre deti

18.12.2013, 15:00
V piatok televízny súboj: na Markíze výsledky športovej ankety, Joj ponúkne dobročinnosť. Pozrite si kampaň, mediálnu odozvu, mená moderátorov aj účinkujúcich.

Najsledovanejšie slovenské televízie pripravili na piatok 20. decembra súboj eventov. Markíza odvysiela galavečer ankety OVB Športovec roka 2013, Joj zase charitatívne Srdce pre deti.

OVB Športovec roka figuruje v programe TV Markíza od 20:30 do 22:40. Pôjde o priamy prenos zo Slovenského národného divadla v Bratislave. Moderujú Peter Marcin a Adela Banášová, v zákulisí budú Marcel Forgáč a Milan "Junior" Zimnýkoval. Televízia avizuje aj hudobných hostí ako Nela Pocisková, Sisa Lelkes Sklovská, La Gioia či IMT Smile a tvrdí, že v televízii vystúpia i športovci Peter Sagan, Anastasia Kuzminová, Alexander Slafkovský, Ivan Jakeš, Martin Vaculík, Ladislav a Peter Škantárovci, Matej Tóth, Martina Kohlová, Lukáš Diviš, Veronika Velez-Zuzulová či Dominika Cibulková.

Event je podporený billboardovou kampaňou (ukážka dole) a upútavkami vo vysielaní. Markíza nasadila aj špeciálne promo na "Týždeň víťazov" - tento týždeň vysiela filmy s tematikou športu a víťazstva Ľadové sny (Ice Castles), Popoluška na snowboarde (Chalet Girl), Smrtiaci smeč (Impact Point) a Surfistka (Soul Surfer).

Športovec roka je anketa, o víťazoch ktorej rozhodujú členovia Klubu športových redaktorov Slovenského syndikátu novinárov. V piatok to bude už XXI. ročník. Event sa dlhodobo vysiela na Markíze, od roku 2011 v hlavnom vysielacom čase.

 

V priamej konkurencii od 20:30 do 23:10 pôjde v piatok na Joj Srdce pre deti. Moderuje Katarína Brychtová a vystúpia tiež Nela Pocisková, Peter Cmorik a Mirka Partlová, Desmod, Thomas Kamenar a Katarína Landlová, Anita Soul, Martin Valihora či Majk Spirit.

Vo vysielaní Joj sú upútavky: televízia promuje Srdce pre deti cez príbehy ľudí s ťažkými životnými príbehmi. Súčasťou kampane sú aj printové inzeráty.

Srdce pre deti je projekt vydavateľského domu Ringier Axel Springer Slovakia. "Hlavným cieľom je pomáhať zlepšiť životnú situáciu detí s vážnym zdravotným a sociálnym znevýhodnením," uvádza tlačová správa. Na Slovensku sa organizuje siedmy ročník. Ringier Axel Springer má Srdce pre deti aj na iných trhoch. V Nemecku vysiela event Herz für Kinder verejnoprávna ZDF, tohtoročný prenos videlo 3,85 milióna Nemcov pri trhovom podiele 13,7 %, čo je výkon tesne nad úrovňou dlhodobého priemeru ZDF v roku 2013.

 

Čo sa týka mediálneho pokrytia, slovné spojenie "športovec roka" sa podľa databázy Newton Media objavilo za posledný mesiac v najväčších slovenských printových a online médiách 49-krát. Píšu o ňom aj najväčšie periodiká ako Nový Čas a Sme, téma sa objavuje predovšetkým v športovej rubrike. Spojenie "srdce pre deti" zaznamenalo za mesiac 53 zmienok, a to najmä v participujúcich médiách a najviac v Novom Čase a TV Joj. Event využíva synergiu s Ringier Axel Springer Slovakia.

 

Jednotka RTVS bude Markíze a Joj konkurovať tradične: premiérovou šou Milujem Slovensko. Tá patrí k jej najsilnejším produktom: minulý týždeň mala 343 tisíc divákov a trhový podiel 16,9 % v 12+.

Printová/billboardová kampaň:

Televízne upútavky:

http://youtu.be/j2lx5WiaEeA

http://youtu.be/qog5ODS3FkI

http://youtu.be/ssCY8D7aqj4

http://youtu.be/HIdnkH6JF2k

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 05:23