StoryEditor

Ivan Huljak je novým marketingovým šéfom JOJ Group

13.02.2014, 09:45
Personálne zmeny v JOJ pokračujú, televízia dnes oznámila tiež meno svojej hovorkyne.

Po tom, čo ku koncu januára po necelých dvoch mesiacoch odišiel z televízie jej nový marketingový riaditeľ Michal Drobník, dnes JOJ Group zverejnila meno jeho nástupcu a tiež ďalšiu personálnu zmenu.

Od 12. februára 2014 je poverený riadením Úseku korporátnej a marketingovej komunikácie a analýz JOJ Group doterajší riaditeľ vlastnej tvorby televízie Ivan Huljak. Riaditeľkou  výroby a produkcie, pod ktorú spadá aj vlastná tvorba, zostáva aj naďalej Slávka Adamíková.

 

Funkciu vedúceho PR oddeleniahovorcu od spomínaného včerajšieho dátumu oficiálne zastáva doterajšia PR manažérka JOJ Group Lucia Kulihová.

 

Ivan Huljak pracuje v televízii JOJ od roku 2006. Pôsobil na pozíciách dramaturg, šéf dramaturg a riaditeľ vlastnej tvorby. Autorsky sa podieľal na najúspešnejších projektoch televízie – Mafstory, Profesionáli, Hoď svišťom, Cestovka, Aféry, Panelák, Súdna sieň, Nevinní, atď. Bol kreatívnym producentom prvého ročníka šou Česko Slovensko má talent, ako producent spolupracoval aj na projektoch Farmár hľadá ženu 2 či Hotel Paradise.

 

Lucia Kulihová pracovala ako PR manažérka v rokoch 2010 – 2012 v spoločnosti Eastfield venujúcej sa v tom čase gastronómii, vinárstvu a výtvarnému umeniu. Následne sa venovala produktovému PR v spoločnosti Kuulfarbik. Pre JOJ Group pracuje od decembra 2012.

Zdroj: Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 09:46