Zelený sršeň (The Green Hornet)
StoryEditor

Čo slovenským televíziám funguje v lete (top 5 sledovanosti)

30.07.2014, 18:19
Pozrite si výsledky sledovanosti slovenských staníc za minulý týždeň aj s kompletnými rebríčkami skupiny Markíza a RTVS.

Televízie pokračujú v letnom nastavení a bez pôvodnej seriálovej tvorby dosahujú najvyššiu sledovanosť spravodajské a servisné relácie. Najsledovanejším programom týždňa v cieľovej skupine 12-54 sa stal nedeľný Šport na Joj (334 tisíc divákov, rating 10,3 %, share 32,7 %).

Markíza si udržala prvenstvo s celodenným podielom 22,0 % a prime-timovým 23,8 % v 12-54. Jej najsledovanejším programom boli utorkové Televízne noviny (303 tisíc v 12-54, rating 9,3 %, share 35,8 %). Markíza odvysielala najsledovanejšiu akvizíciu celého týždňa - stal sa ňou nedeľný film Zelený sršeň (The Green Hornet) s 271 tisícmi mladých divákov (rating 8,3 %, share 26,3 %).

Na Doma obsadila osem top priečok telenovela Fatmagul a stanica mala celodenne 3,9 % a v prime-time 3,2 %. Dajto, na ktorom sa najlepšie darí filmom, získalo 3,8/3,7 %. Skupina CME dokopy obsadila v strategickej cieľovej skupine 12-54 celodenne 29,8 % trhu a v prime-time 30,7 %. Oproti predošlému týždňu stratila celodenne iba dve desatiny bodu, v prime-time prišla o 1,5 bodu. Pozrite si výsledky za predchádzajúci týždeň.

Top 5 najsledovanejších relácií TV Markíza v minulom týždni (12-54)

MiestoTitulDátumPočet divákovRatingShare
1. Televízne noviny Utorok 22.7.2014 , 19:00 303 tisíc 9,3 % 35,8 %
2. Televízne noviny Pondelok 21.7.2014 , 19:00 278 tisíc 8,5 % 35,3 %
3. Zelený sršeň Nedeľa 27.7.2014 , 20:29 271 tisíc 8,3 % 26,3 %
4. Športové noviny Nedeľa 27.7.2014 , 19:59 250 tisíc 7,7 % 24,9 %
5. Extrémne premeny: Druhá šanca na život Štvrtok 24.7.2014 , 21:27 245 tisíc 7,5 % 25,1 %

Top 5 najsledovanejších relácií Doma v minulom týždni (12-54)

MiestoTitulDátumPočet divákovRatingShare
1. Fatmagül  Streda 23.7.2014 , 21:28 61 tisíc 1,9 % 6,5 %
2. Fatmagül  Utorok 22.7.2014 , 22:32 58 tisíc 1,8 % 9,2 %
3. Fatmagül  Pondelok 21.7.2014 , 21:28 56 tisíc 1,7 % 5,9 %
4. Fatmagül  Utorok 22.7.2014 , 21:28 53 tisíc 1,6 % 5,5 %
5. Fatmagül  Streda 23.7.2014 , 22:36 52 tisíc 1,6 % 8,7 %

Top 5 najsledovanejších relácií Dajto v minulom týždni (12-54)

MiestoTitulDátumPočet divákovRatingShare
1. Vidláci na pretekoch Utorok 22.7.2014 , 20:15 63 tisíc 1,9 % 6,1 %
2. Besniace peklo Pondelok 21.7.2014 , 20:15 56 tisíc 1,7 % 5,4 %
3. Najbližšie príbuzenstvo Štvrtok 24.7.2014 , 20:15 47 tisíc 1,5 % 5 %
4. Crusoe Piatok 25.7.2014 , 20:15 43 tisíc 1,3 % 5,6 %
5. Scooby-Doo, ako sa máš? Nedeľa 27.7.2014 , 19:55 41 tisíc 1,3 % 4,1 %

Ak vás zaujímajú aj miesta 6. až 10. pre stanice skupiny Markíza, rozšírený rebríček nájdete v Google+ profile Stratégií.

 

Skupina Joj Stratégiám svoje top rebríčky neposkytuje. Joj (15,9 %) a Wau (2,3 %) v 12-54 celodenne rástli, Plus (4,5 %) klesala.

 

Verejnoprávna RTVS naposledy ťažila z Tour de France 2014, aj vďaka finišujúcim cyklistickým pretekom mala Dvojka sezónne nadpriemerných 5,3 % celodenne v 12+. V hlavnom vysielacom čase to bolo 3,1 %.

Jednotke sa vyplatilo staviť na letnú šou Naj dedinka Slovenska: pokračuje s nadpriemerným podielom 18,2 %. Utorkové Nikto nie je dokonalý funguje aj v repríze, minulý týždeň sa stalo najsledovanejším programom na Jednotke (rating 6,6 %, share 15,6 %).

Prvý kanál RTVS dosiahol celodenne 8,2 % a v prime-time 10,5 %. Skupina RTVS mala dokopy 13,6 % celodenne aj v prime-time. Oproti predošlému týždňu stratila vyše pol bodu.

Top 5 najsledovanejších relácií Jednotky v minulom týždni (12+)

MiestoTitulDátumRatingShare
1. Nikto nie je dokonalý Utorok 22.7.2014 , 20:20 6,6 % 15,6 %
2. Góly - body - sekundy Pondelok 21.7.2014 , 19:51 6,1 % 16,8 %
3. NAJ dedinka Slovenska Piatok 25.7.2014 , 20:20 5,7 % 18,2 %
4. Góly - body - sekundy Nedeľa 27.7.2014 , 19:50 5,4 % 13,8 %
5. Góly - body - sekundy Streda 23.7.2014 , 19:51 5,3 % 15,8 %

Top 5 najsledovanejších relácií Dvojky v minulom týždni (12+)

MiestoTitulDátumRatingShare
1. Tour de France Nedeľa 27.7.2014 , 15:23 5,4 % 18,9 %
2. Tour de France Streda 23.7.2014 , 14:10 3,5 % 21,5 %
3. Tour de France Utorok 22.7.2014 , 14:10 3,4 % 18,3 %
4. Tour de France Štvrtok 24.7.2014 , 14:10 3,2 % 20,7 %
5. Tour de France Piatok 25.7.2014 , 14:10 3,2 % 21,9 %

 

Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (30. týždeň, celodenne)

 Markíza22,0 %- 0,1
 Joj15,9 %+ 0,4
 Plus4,5 %- 0,5
 Doma3,9 %- 0,2
 Dajto3,8 %+ 0,1
 Wau2,3 %+ 0,1
SenziN/AN/A

Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (30. týždeň, celodenne)

 Jednotka8,2 %- 0,3
 Dvojka5,4 %- 0,3

Čo ovplyvní sledovanosť v aktuálnom 31. týždni:

  • pokračovanie letných štruktúr
  • Dvojka bez Tour de France
  • v sobotu na Jednotke Hokejista roka 2014

Viac informácií o sledovanosti za minulý týždeň:

 

zdroj dát: PMT/TNS SK

Poznámka: rebríček kanálov Markízy a Joj obsahuje všetky najsledovanejšie relácie - aj tie, čo sa opakujú. Top 5 staníc skupiny RTVS obsahuje v prípade opakujúcich sa relácií len výsledok tej najsledovanejšej.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 12:17