Televízie pokračujú v letnom nastavení a bez pôvodnej seriálovej tvorby dosahujú najvyššiu sledovanosť spravodajské a servisné relácie. Najsledovanejším programom týždňa v cieľovej skupine 12-54 sa stal nedeľný Šport na Joj (334 tisíc divákov, rating 10,3 %, share 32,7 %).
Markíza si udržala prvenstvo s celodenným podielom 22,0 % a prime-timovým 23,8 % v 12-54. Jej najsledovanejším programom boli utorkové Televízne noviny (303 tisíc v 12-54, rating 9,3 %, share 35,8 %). Markíza odvysielala najsledovanejšiu akvizíciu celého týždňa - stal sa ňou nedeľný film Zelený sršeň (The Green Hornet) s 271 tisícmi mladých divákov (rating 8,3 %, share 26,3 %).
Na Doma obsadila osem top priečok telenovela Fatmagul a stanica mala celodenne 3,9 % a v prime-time 3,2 %. Dajto, na ktorom sa najlepšie darí filmom, získalo 3,8/3,7 %. Skupina CME dokopy obsadila v strategickej cieľovej skupine 12-54 celodenne 29,8 % trhu a v prime-time 30,7 %. Oproti predošlému týždňu stratila celodenne iba dve desatiny bodu, v prime-time prišla o 1,5 bodu. Pozrite si výsledky za predchádzajúci týždeň.
Top 5 najsledovanejších relácií TV Markíza v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Televízne noviny | Utorok 22.7.2014 , 19:00 | 303 tisíc | 9,3 % | 35,8 % |
2. | Televízne noviny | Pondelok 21.7.2014 , 19:00 | 278 tisíc | 8,5 % | 35,3 % |
3. | Zelený sršeň | Nedeľa 27.7.2014 , 20:29 | 271 tisíc | 8,3 % | 26,3 % |
4. | Športové noviny | Nedeľa 27.7.2014 , 19:59 | 250 tisíc | 7,7 % | 24,9 % |
5. | Extrémne premeny: Druhá šanca na život | Štvrtok 24.7.2014 , 21:27 | 245 tisíc | 7,5 % | 25,1 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Doma v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Fatmagül | Streda 23.7.2014 , 21:28 | 61 tisíc | 1,9 % | 6,5 % |
2. | Fatmagül | Utorok 22.7.2014 , 22:32 | 58 tisíc | 1,8 % | 9,2 % |
3. | Fatmagül | Pondelok 21.7.2014 , 21:28 | 56 tisíc | 1,7 % | 5,9 % |
4. | Fatmagül | Utorok 22.7.2014 , 21:28 | 53 tisíc | 1,6 % | 5,5 % |
5. | Fatmagül | Streda 23.7.2014 , 22:36 | 52 tisíc | 1,6 % | 8,7 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Dajto v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Vidláci na pretekoch | Utorok 22.7.2014 , 20:15 | 63 tisíc | 1,9 % | 6,1 % |
2. | Besniace peklo | Pondelok 21.7.2014 , 20:15 | 56 tisíc | 1,7 % | 5,4 % |
3. | Najbližšie príbuzenstvo | Štvrtok 24.7.2014 , 20:15 | 47 tisíc | 1,5 % | 5 % |
4. | Crusoe | Piatok 25.7.2014 , 20:15 | 43 tisíc | 1,3 % | 5,6 % |
5. | Scooby-Doo, ako sa máš? | Nedeľa 27.7.2014 , 19:55 | 41 tisíc | 1,3 % | 4,1 % |
Ak vás zaujímajú aj miesta 6. až 10. pre stanice skupiny Markíza, rozšírený rebríček nájdete v Google+ profile Stratégií.
Skupina Joj Stratégiám svoje top rebríčky neposkytuje. Joj (15,9 %) a Wau (2,3 %) v 12-54 celodenne rástli, Plus (4,5 %) klesala.
Verejnoprávna RTVS naposledy ťažila z Tour de France 2014, aj vďaka finišujúcim cyklistickým pretekom mala Dvojka sezónne nadpriemerných 5,3 % celodenne v 12+. V hlavnom vysielacom čase to bolo 3,1 %.
Jednotke sa vyplatilo staviť na letnú šou Naj dedinka Slovenska: pokračuje s nadpriemerným podielom 18,2 %. Utorkové Nikto nie je dokonalý funguje aj v repríze, minulý týždeň sa stalo najsledovanejším programom na Jednotke (rating 6,6 %, share 15,6 %).
Prvý kanál RTVS dosiahol celodenne 8,2 % a v prime-time 10,5 %. Skupina RTVS mala dokopy 13,6 % celodenne aj v prime-time. Oproti predošlému týždňu stratila vyše pol bodu.
Top 5 najsledovanejších relácií Jednotky v minulom týždni (12+)
Miesto | Titul | Dátum | Rating | Share |
1. | Nikto nie je dokonalý | Utorok 22.7.2014 , 20:20 | 6,6 % | 15,6 % |
2. | Góly - body - sekundy | Pondelok 21.7.2014 , 19:51 | 6,1 % | 16,8 % |
3. | NAJ dedinka Slovenska | Piatok 25.7.2014 , 20:20 | 5,7 % | 18,2 % |
4. | Góly - body - sekundy | Nedeľa 27.7.2014 , 19:50 | 5,4 % | 13,8 % |
5. | Góly - body - sekundy | Streda 23.7.2014 , 19:51 | 5,3 % | 15,8 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Dvojky v minulom týždni (12+)
Miesto | Titul | Dátum | Rating | Share |
1. | Tour de France | Nedeľa 27.7.2014 , 15:23 | 5,4 % | 18,9 % |
2. | Tour de France | Streda 23.7.2014 , 14:10 | 3,5 % | 21,5 % |
3. | Tour de France | Utorok 22.7.2014 , 14:10 | 3,4 % | 18,3 % |
4. | Tour de France | Štvrtok 24.7.2014 , 14:10 | 3,2 % | 20,7 % |
5. | Tour de France | Piatok 25.7.2014 , 14:10 | 3,2 % | 21,9 % |
Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (30. týždeň, celodenne)
Markíza | 22,0 % | - 0,1 |
Joj | 15,9 % | + 0,4 |
Plus | 4,5 % | - 0,5 |
Doma | 3,9 % | - 0,2 |
Dajto | 3,8 % | + 0,1 |
Wau | 2,3 % | + 0,1 |
Senzi | N/A | N/A |
Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (30. týždeň, celodenne)
Jednotka | 8,2 % | - 0,3 |
Dvojka | 5,4 % | - 0,3 |
Čo ovplyvní sledovanosť v aktuálnom 31. týždni:
- pokračovanie letných štruktúr
- Dvojka bez Tour de France
- v sobotu na Jednotke Hokejista roka 2014
Viac informácií o sledovanosti za minulý týždeň:
- správa Stratégií: Koľko strávi Slovák denne pred televízorom
- správa Stratégií: Telenovela Feriha prichádza na Doma (video)
zdroj dát: PMT/TNS SK
Poznámka: rebríček kanálov Markízy a Joj obsahuje všetky najsledovanejšie relácie - aj tie, čo sa opakujú. Top 5 staníc skupiny RTVS obsahuje v prípade opakujúcich sa relácií len výsledok tej najsledovanejšej.
Zdroj: Ivan Krasko